Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta pentru administrarea contractului executie , supervizare si supravegherea executiei lucrarilor : Proiectare si executie " Front de asteptare pt. desfacere /refacere convoaie la confluenta CDMN si CPAMN"


Anunt de participare (utilitati) numarul 128671/19.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala:  STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea:  Agigea, Cod postal:  907015, Romania, Punct(e) de contact:  Sirbu Camelia, Tel. 0241702728, Email:  [email protected], Fax:  0241737711, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consultanta pentru administrarea contractului executie , supervizare si supravegherea executiei lucrarilor : Proiectare si executie " Front de asteptare pt. desfacere /refacere convoaie la confluenta CDMN si CPAMN"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Canal Dunare ? Marea Neagra , mal stang, intre km 34+390 si km 34+690 ( kilometraj de navigatie 29+720-30+020).
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a) Consultanta pentru administrarea contractului de executie, supervizarea si supravegherea executiei lucrarilor (18 luni), in conformitate cu caietul de sarcini si documentatia de proiectare( PT+CS+DDE) , lucrari care vor respecta prevederile legislatiei din domeniu in vigoare, pana la receptia la terminare lucrarilor si intocmirea raportului la terminare cu privire la executia lucrarilor.Prezentarea rapoartelor : - raport de inceput al lucrarilor;
- raportul cu privire la realizarea proiectului de catre Antreprenorul General , raport in care va trebui specificat daca documentatia (PT+CS+DDE) s-a intocmit conform cerintelor Caietului de sarcini si a legislatiei in vigoare.- lunare si ori de cate ori solicita beneficiarul privind stadiile fizice si valorice ale lucrarilor, incadrarea in graficul de executie , respectarea clauzelor contractuale ;b) Asigurarea urmaririi comportarii in timp a lucrarilor executate (conformspecificatiilor din documentatia de proiectare , capitolul: Urmarirea curenta a comportarii in timp a constructiei) pe perioada de garantie de buna executie (24 luni); Intocmirea rapoartelor semestriale si a raportului la expirarea perioadei de garantie cu privire la comportarea in timp a lucrarilor.c) Pastrarea si arhivarea tuturor documentelor incheiate pe parcursul executiei invederea intocmirii si completarii cartii tehnice a constructiei;d) Asigurarea estimarilor de cost, pentru diversele faze ale proiectului si controlulcosturilor.e) Managementul Riscurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
71247000-1-Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi Caiet de Sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 136, 976.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 1370 lei; garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului(fara tva)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare: Bugetul de stat: 28, 88% POS TRANSPORT AXA PRIORITARA 3 DMI 3.2:71, 12% contributie UE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 cnf O.U.G. nr. 34/2006;Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 din OUG nr. 34/2006;Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial , din care sa rezulte existenta in obiectul de activitate, a codului CAEN corespunzator obiectului achizitiei;Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" potrivit Ordinului 314/2010 al ANRMAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatie de raportare financiara la data 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: Ofertantul (grupul de asociati) trebuie sa realizeze o cifra medie anuala de afaceri egala sau mai mare decat 205.464 lei;Agajament ferm, incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea financiara, in original(daca este cazul);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ;Lista princip.serv.prest.in ultimii 3 ani ;Exp.similara: prestarea in ultimii 3 ani a unuia sau mai multor contr.avand ca ob. prest.de serv.similare: servicii de consultanta in constr. pt. lucrari de constr.cheuri si/sau serv. de consultanta in constr. pt lucrari de constructii porturi si/sau serv. de consultanta in constr. pt lucrari de constr. lucr. hidrotehnice, si a caror val. insumate sa fie de min. 130000 lei, fara TVA; Inform.personal necesar indepl.ctr.: ofertantul are obligatia asigurarii personalului de baza si a personalului de rezerva , respectiv cate un diriginte santier ( baza + rezerva )pentru fiecare din urmatoarele domenii : constr.hidroteh./ inst. electrice/ constr. civile si industriale/ lucrari hidrotehnice/ inst. sanitare si retele de apa ;Asigurare tehnica : Statie masuratori totala sau echivalent-1 buc, Calculatoare- 2buc, imprimanta-1 buc;Declaratie privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Agajament ferm, incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea tehnica, in original(daca este cazul); Certificarea Sistemului de Management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent;Inform. privind subcontractantii/asociatii;Decl.pe propria raspundere pentru resp.legislatiei de securitate si sanatate in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9596/16.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str. Ecluzei nr. 1, Agigea, Jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS TRANSPORT AXA PRIORITARA 3 DMI 3.2:71, 12% contributie UE
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA - Compartimentul Juridic
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Ecluzei, nr. 1, Localitatea:  Agigea, Cod postal:  907015, Romania, Tel. 0241/702700, Fax:  0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2011 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer