Licitatie Publica - Consultanta pentru atragerea de fonduri europene pentru dezvoltarea unor proiecte de investitii ale filialelor de distributie ale S.C. Electrica S.A., ?speta Axa Prioritara 4, masura DMI 4.1, operatiunea b - partea de distributie
Anunt de participare (utilitati) numarul 99530/07.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU TITA, Tel. 2085309, In atentia: Eugen Bradean, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consultanta pentru atragerea de fonduri europene pentru dezvoltarea unor proiecte de investitii ale filialelor de distributie ale S.C. Electrica S.A., ?speta Axa Prioritara 4, masura DMI 4.1, operatiunea b - partea de distributie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Nu este cazul.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Atragerea de fonduri europene pentru dezvoltarea unor proiecte de investitii de catre SC Electrica SA inceea ce priveste axa prioritara 4, "Cresterea Competitivitatii Economice", Axa Prioritara 4 – "Cresterea eficientei energetice si a securitatii furnizarii in contextul schimbarilor climatice"-Domeniul Major de Interventie 1, operatiunea orientativa b- partea de distributie", pentru completarea surselor de finantare, proprii ale SC Electrica SA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
79311300-0-Servicii de analiza a studiilor (Rev.2)
79633000-0-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Atragerea de fonduri europene pentru dezvoltarea unor proiecte de investitii de catre S.C. Electrica S.A. ?cadrul Programului Operational Sectorial "Cresterea Competitivitatii Economice", Axa Prioritara 4 – "Cresterea eficientei energetice si a securitatii furnizarii ?contextul schimbarilor climatice" - Domeniul Major de Interventie 1, operatiunea orientativa b- partea de distributie. Printre obiectivele si responsabilitatile prestatorului se numara- analiza intermediara, din punct de vedere al Ghidului Solicitantului, fara a se limita numai la acesta, a proiectelorde investitii initiale. Se preconizeaza un numar estimativ de 50 de proiecte propuse de filialele de distributie ale S.C. Electrica S.A.
- instruirea reprezentantilor pe linia promovarii documentatiilor de accesare fonduri, - urmarirea transpunerii Studiilor de Fezabilitate (puse la dispozitie de S.C. Electrica S.A.) ?conformitate cu cerintele de continut ale ghidului solicitantului
- ?ocmirea analizei cost–beneficiu a proiectelor de investitii rezultate in urma selectiei preliminare
- Centralizarea cu ajutorul Comisiei SC Electrica SA a tuturor documentelor aferenteproiectelor de investitii selectate ce vor faceobiectul aplicarii pentru atragerea de fonduri europene in cadrul POS CCE, 4.1.b, ?emn? realizarea si ?ocmirea dosarelor complete de finantare ce vor fi depuse, inclusiv elaborarea cererilor de finantare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 545, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia pentru participare ?valoare de 30.000 lei. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata se va face prin ordin de plata conform contractului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind ne?adrarea ?situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
Informatii privind asociatii (daca e cazul)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media pe ultimii 3 financiari incheiati (2006, 2007, 2008) a cifrei de afaceri globale aofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 3.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate ?ultimii 3 ani, contin? perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va face dovada faptului ca ?ultimii 3 ani a prestat servicii de consultanta pentru ?ocmirea de cereri de finantare pentru unul sau mai proiecte de investitii finantate din fonduri europene, inclusiv Fonduri Structurale.
Ofertantul va face dovada faptului ca ?ultimii 3 ani a prestat servicii similare obiectului prezentului contract de achizitie publica pentru elaborarea unor studii de fezabilitate/planuri de afaceri (inclusiv componenta de analiza cost-beneficiu) ?domeniul energetic, dintre care cel putin un contract finalizat cu succes a carui valoare a fost de minim 1.500.000 leiInformatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/10383/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.06.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2010 10:00
Locul: sediul S.C. Electrica S.A., str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, experti cooptati precum si imputerniciti ai operatorilor economici ce au depus candidatura in conditiile stipulate in documentatia de atribuire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fondurile utilizate: Surse Proprii. Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit, fiind atasata la prezentul anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul independentei, nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195176, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA – Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel. 0212085012, Email: [email protected], Fax: 0212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2010 18:34