Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta pentru implementarea proiectului


Anunt de participare numarul 116739/10.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala:  Calea Victoriei nr.194, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010026, Romania, Punct(e) de contact:  Elena Moraru, Tel. +40 21-2125442 ; +40 21-2125439, Email:  [email protected], Fax:  +40 21- 2125443, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta pentru implementarea proiectului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta pentru implementarea proiectului, consultanta si asistenta juridica, expertiza financiar contabila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79111000-5-Servicii de consultanta juridica (Rev.2)
79211000-6-Servicii de contabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 230, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 24.000 lei si garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul ?COMBAT ? Consiliere, Ocupare, schimbarea Mentalitatilor, eliminarea Barierelor, Accesibilizare, Training?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 93(1), art. 94 si art. 96(2)(a) din Regulamentul (CE) nr. 1605 / 2002 ;
Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti;
Declaratia privind calitatea de participant la procedura ;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului sau echivalent
Certificat de inregistrarepentru persoane fizice sau juridice ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent ;
Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu domiciliul / sediul persoana fizica sau juridica;
Certificat de atestare fiscala
Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a ofertantilor la organismele legal constituite privind consultanta in management
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizat si inregistrat de organele competente;
Fisa de informatii generale si centralizatoare a situatiei economico ? financiare a ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri al exercitiului financiar al operatorului economic pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor de servicii similare prestate in ultimii 3ani si anexa;
Declaratieprivindefectivulmediuanualalpersonaluluiangajatsial cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani;
Lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului;
Certificat ISO 9001 / 2008 sau echivalent, in domeniul aferent contractului;
Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime privind finalizareain ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, a cel putin1 (un) contract incheiat cu respectarea prevederilor legale avand obiect similar prezentului contract (consultanta management pentru implementarea proiectelor din fonduri comunitare), cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2011 14:00
Locul: MMFPS -Directia generala protectia persoanelor cu handicap, Calea Victoriei nr.194, sect. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza prezentarii unei imputerniciri scrise si a unui act de identitate, cu fotografie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?COMBAT ? Consiliere, Ocupare, schimbarea Mentalitatilor, eliminarea Barierelor, Accesibilizare, Training"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca si de pe site-ul www.mmuncii.ro la pagina achizitii publice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale
Adresa postala:  str. Dem I. Dobrescu nr.2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010026, Romania, Tel. 021-3158556, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.mmuncii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2011 17:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer