Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta pentru intocmirea documentatiei tehnico-economice si gestiunea proiectului, elaborare documentatie de avizare, proiect tehnic si asistenta tehnica pentru modernizarea infrastructurii agricole apartinand comunei Lapusnicel, Jud. Caras-Sever


Anunt de participare numarul 96888/25.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LAPUSNICEL (primaria lapusnicel)
Adresa postala: str.principalanr.278 loc.lapusnicel jud.caras severin, Localitatea: Lapusnicel, Cod postal: 327240, Romania, Punct(e) de contact: ilie canea, Tel.0744601877, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta pentru intocmirea documentatiei tehnico-economice si gestiunea proiectului, elaborare documentatie de avizare, proiect tehnic si asistenta tehnica pentru modernizarea infrastructurii agricole apartinand comunei Lapusnicel, Jud. Caras-Severinin cadrul Masurii 125 din PNDR, cu o valoare maxima a Cererii de Finantare de 1. 000.000 EURO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: la sediul firmei executantesi al autoritatii contractante
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta pentru intocmirea documentatiei tehnico-economice si gestiunea proiectului, elaborare documentatie de avizare, proiect tehnic si asistenta tehnica pentru modernizarea infrastructurii agricole apartinand comunei Lapusnicel, Jud. Caras-Severinin cadrul Masurii 125 din PNDR, cu o valoare maxima a Cererii de Finantare de 1. 000.000 EURO
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 360.9USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie de 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare prin programul PNDR, masura 125
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- operator economic individual, sau- asociatie de operatori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 5 Declaratie privind ligibilitatea
- Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formular 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a guvernului nr. 34/2006
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor) trebuie sa completeze Formularul 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de insolventa, lichidare, faliment sau reorganizare judiciara, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor.
- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care sa dovedeasca forma de inregistrare/ atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 175.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).
Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: - anul 2006 = 3.5245;
- anul2007 = 3.3373; anul 2008 = 3.6827;Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.
Documente solicitate:
Se completeaza Formularul 7 - Informatii generale.
(In cazul unei Asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)
Se vor atasa copii ale bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie conforma cu originalul.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna), in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, are contracte de prestari servicii de consultanta in elaborarea proiectului, intocmirea studiilor de fezabilitate/documentatiilor de avizare a lucrarilor si asistenta manageriala pentru obtinerea de fonduri nerambursabilepentru proiecte ce au obtinut finantarea, la care participarea acestuia a fost in valoare de cel putin echivalentul a 80.000 euro (calculat utilizand cursul de schimb prezentat anterior)
2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a realizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, servicii de consultanta in elaborarea proiectului pentru cel putin 5 proiecte in domeniul infrastructurii, selectate pentru obtinerea de fonduri nerambursabile de dezvoltare rurala.
Documente solicitate:
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa completeze:
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Detalierea contractelorPentru fiecare contract mentionat in Formularul 8 si pentru care se completeaza Formularul nr. 9, se vor atasa documente suport (copii dupa contracte si recomandari) care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/ activitatilor prestate;
- valoarea contractului.
Recomandarile/ certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii. Daca recomandarile/certificarile sunt depuse in copie, se va mentiona conform cu originalul si vor fi insotite de semnatura deponentului.
3. Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat cel putin in domeniul proiectarii de drumuri forestiere, in baza Ordinului MAPDR 576/2009 sau echivalent.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Expertii cheie sunt aceia a caror implicare (activitate) este esentiala in atingerea obiectivelor contractului.I. Expert cheie 1 Coordonator de proiectII. Expert cheie 2 Sef de proiect drumuriIII. Expert cheie 3 inginer proiectantIII. Expert cheie 4 expert financiarIII. Expert cheie 5 inginer proiectant retele electriceCalificari si abilitati, experienta- cf. fisa de date achizitiiOfertantul va depune pentru expertii cheie propusi: 1. Formularul 10 Lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului2. Curriculum vitae (CV) respectand Formularul 11;3. Copii dupa contractul de munca sau colaborare4. Declaratie de exclusivitate si disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original;5. Copii conform cu originalul ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, solicitate pentru proiectul in cauza;6. Copii conform cu originalul ale certificatelor si/ sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/ proiectele/ contractele solicitate.Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai sus.a In cazul in care oferta este depusa de o Asociere, se va depune lista cuprinzand asociatii si subcontractantii, conform Formularului 13: Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completata de liderul Asocierii si aprobata de fiecare membru al asocierii si/ sau subcontractori.Fiecare subcontractant va completa cu propriile date, Formularul 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura si Formularul 7 Informatii generale (rubricile 1-11).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2010 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 4000 RON
Conditii si modalitate de plata: - la casieria autoritatii;
- depunere in contul de trezorerie al autoritatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2010 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2010 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- imputerniciti ai ofertantilor;
- reprezentanti ai autoritatilor centrale abilitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2010 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer