Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta pentru lucrari de reabilitare sistem rutier - pachet 14


Anunt de participare numarul 16252/28.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: EMIL SERBANESCU, Tel.0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170, Adresa internet (URL): str Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta pentru lucrari de reabilitare sistem rutier - pachet 14
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: 10 strazi din municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in vederea executiei lucrarilor de reabilitare a sistemului rutier pentru strazile : Doamna Ghica , Burebista , Lucretiu Patrascanu , Bibescu Voda , Bachus , Nasaud , Disciplinei , Pazei , Tacerii , Garii Obor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74263000-0 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.1)
74262000-3-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in vederea executiei lucrarilor de reabilitare a sistemului rutier pentru 10 strazi din Bucuresti .
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in suma de 4000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in una din situatiile prevazute la art 181din OUG 34/2006 , certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor valabile la data depunerii ofertei , certificat constatator emis de ORC , sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani - minimum 980000 lei , bilant contabil 2004 , 2005 , 2006, lichiditate generala mai mare ca 100% , solvabilitate patrimoniala mai mare ca 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara - dovada indeplinirii unui contract similar cu cel supus licitatiei mai mare sau egal cu 30000 euro , excl. TVA , recomandari, procese verbale la terminarea serviciilor, resurse umane, resurse tehnice, ISO 9001/2001 , ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: achitare numerar la casieria Administratiei Strazilor
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.09.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2007 11:30
Locul: Administratia Strazilor, str Domnita Ancuta, nr.1, sector 1, Bucuresti, corp A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str Stavropoleos, nr.6, sector 3 , Localitatea, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: sos Oltenitei, nr.107 -111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0213321060
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Administratia Strazilor
Adresa postala: str. Domnita Ancuta , nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Tel.0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2007 18:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer