Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta pentru urmarirea realizarii de lucrari pentru obiectivul " Centrul de ingrijire pentru copii cu tulburari in dezvoltarea psihomotorie


Anunt de participare numarul 75826/16.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE TITAN DR.CONSTANTIN GORGOS
Adresa postala: BD.NICOLAE GRIGORESCU NR.41, SECTOR 3 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030442, Romania, Punct(e) de contact: NicoletaVeronica Necula, Tel.3412031/3412032/3412033, Email: [email protected], Fax: 3412035, Adresa internet (URL): www.cgorgos.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta pentru urmarirea realizarii de lucrari pentru obiectivul" Centrul de ingrijire pentru copii cu tulburari in dezvoltarea psihomotorie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Spitalul de Psihiatrie Titan Dr. " Constantin Gorgos"B-dul. Pict. Nicolae Grigorescu nr. 41sector 3 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta pentru urmarirea realizarii lucrarilor pentru obiectivul" Centrul de ingrijire pentru copii cu tulburari in dezvoltarea psihomotorie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta pentru urmarirea realizari lucrarilorpentru obiectivul Centrul de ingrijire pentru copii cu tulburari in dezvoltarea psihomotorie
Valoarea estimata fara TVA: 425, 957.62RON
II.2.2) Optiuni
Da
Durata contractului va fi de 20 de luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 4000 leigarantia de buna executie a contractului in valoare de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare externa
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 si 181din OUG 34/2006
- Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca ofertantii vor respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii- Certificat de atestare fiscala- in termen la data depunerii- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale- in termen la data depunerii ofertelor- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Cod unic de inregistrare- cu precizareaca obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cerintelor pentru indeplinirea contractului -activitatea principala activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea - 7112- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ultimul contabil vizat si inregistrat de organele competente ( 31.12.2008)- Fisa de informatii generale- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind efectivul mediu anual al personaluluiangajat in derularea obiectivelor de investitiisi CV-urile acestora2. Lista principalelor investitii pentru care a asigurat consultanta in ultimii 3 ani, continand valori.3. Ofertantul va prezenta cel putin 3 recomandari din partea beneficiarilor/clientilor la care a prestat servicii de consultanta .4. Declaratie care contine informatii privindpersoanele responsabile direct de indeplinirea contractului pe specialitati..
5.Ofertantul va prezenta copii dupa autorizatiile personalului angajat sau colaborator ( in termen de valabilitate ) emise de inspectoratul de stat in constructii pe domeniile 1, minim 2.2, 6.1, 8.1, 8.2, 8.3, 9.1, 9.2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 12:00
Locul: Spitalul de Psihiatrie Titan " Dr. ConstantinGorgos " , B-dul. Pict. Nicolae Grigorescu nr. 41, s3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoeos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Sos Oltenitei nr. 107 - 111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Spitalului de Psihiatrie Titan " Dr. Constantin Gorgos "
Adresa postala: B-dul. Pict. Nicolae Grigorescu nr. 41 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030442, Romania, Tel.0213412031, Email: [email protected], Fax: 0213412035
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2009 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer