Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta, proiectare si asistenta tehnica pentru accesare fonduri nerambursabile si credite de infrastructura si managementul implementarii acestora


Anunt de participare numarul 113366/24.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala:  DIMITRIE CANTEMIR, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620048, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment Achizitii Publice, Tel. 0372372435, Email:  [email protected], Fax:  0372372486, Adresa internet (URL):  www.cjvrancea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta, proiectare si asistenta tehnica pentru accesare fonduri nerambursabile si credite de infrastructura si managementul implementarii acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: judetul Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 000, 000 si 70, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta, proiectare si asistenta tehnica pentru accesare fonduri nerambursabile si credite de infrastructura si managementul implementarii acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul: 1) Pregatirea dosarelor con?inand documenta?ia suport la cereri de finan?are pentru accesarea de fonduri europene si de credit internationale prin:
? Programului Operational Sectorial de Mediu (POS Mediu), Axa Prioritara 4 ?Implementarea Sistemelor Adecvate de Management pentru Protectia Naturii?
? Programul Operational Regional REGIO Axa Prioritara 1: Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere si Axa 5: Dezvoltarea durabila si promovarea turismului
? Programul Intelligent Energy Europe, Facilitatea de asistenta tehnica ELENA
? Granturi E.E.A.
? B.E.I (Banca Europeana de Investitii)
? POSCCE
? Alte finantari nerambursabile din fonduri europene si/sau nationale
2) Project management in implementarea proiectelor la finantarile accesate
3) Asistenta in realizarea de forme asociative legale pentru aplicarea pe fonduri europene si de credit internationale
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 000, 000 si 70, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 20.000 lei si garantie de buna executie - 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind neincadrarea in art. 181, Declara?ie pe propria raspundere prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordan?a cu regulile de concuren?a, certificate care atesta indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat si bugetul local, certificat constatator ORC, certificat de inregistrare la ORC .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi contabile (2007, 2008, 2009),
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, min. 15.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
contracte colaborare pentru cofinantare cu o banca, dovada atestarii cu specializarea Management Strategic pentru Administratii Publice Locale, cerinte privind echipamentele tehnice: -aplicatii specifice domeniului informatiei cu componenta spatiala, tip Trimble, Geotronix;
-licente software CAD;
-plotter color A0;
-software specializat pentru proiectare infrastructura de rutiera;
-software specializat pentru ridicare topografica, declaratie privind efectivele medii anuale, certificare ISO 9001 ISO 180001, declaratie privind respectarea conditiilor de munca, mediu si sanatate pentru locul de munca, declaratie privind subcontractantii/asocierea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
servicii de proiectare tehnica si/sau consultanta in vederea atragerii de fonduri nerambursabile pentru proiecte finantate din fonduri nerambursabile structurale pentru proiecte a caror valoare totala depaseste 1.000.000 euro, realizare/implementare proiecte de tip sistem de producere, gestiune energetic ecologic (fotovoltaic, eolian, geotermic, etc)si sustenabil, in ultimii trei ani, din care unul in valoare de cel putin 750.000 euro, realizarea unor proiecte de tipul studiu de impact ambiental, planuri teritoriale regionale/judetene, plan amenajare sistematizare rezervatie naturala, proiectare infrastructura accesibilitate zone naturale, in valoare de cel putin 5.000.000 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Gradul slab de absortie a fondurilor structurale, starea deficitara a imobilelor/proprietatilor detinute de catre Consiliul Judetean si lipsa de fonduri proprii
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
experienta similara (70%), cifra medie de afaceri (30%)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2011 13:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori din partea Ministerului de Finante, reprezentantii/imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Galati (Cale de atac)
Adresa postala:  Str. Brailei nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800319, Romania, Tel. 0236/46.00.27, Email:  [email protected], Fax:  0236/46.02.27
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vrancea- Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul. Dimitrie Cantemir , nr. 1, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620048, Romania, Tel. 0372372443 int. 146, Email:  [email protected], Fax:  0372/372486, Adresa internet (URL):  www.cjvrancea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer