Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta, proiectare si asistenta tehnica pentru accesare fonduri nerambursabile si credite de infrastructura si managementul implementarii acestora


Anunt de participare numarul 113801/07.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala:  Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea:  Miercurea-Ciuc, Cod postal:  530140, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment achizitii publice, Tel. 0266-207720, Email:  [email protected], Fax:  0266-207725, Adresa internet (URL):  www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta, proiectare si asistenta tehnica pentru accesare fonduri nerambursabile si credite de infrastructura si managementul implementarii acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 24, 246, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta, proiectare si asistenta tehnica pentru accesare fonduri nerambursabile si credite de infrastructura si managementul implementarii acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1)Pregatirea dosarelor continand documentatia suport la cereri de finantare pentru accesarea de fonduri europene si de credite internationale prin:
?Programului Operational Sectorial de Mediu (POS Mediu), Axa Prioritara 4 ?Implementarea Sistemelor Adecvate de Management pentru Protectia Naturii?
?Programul Operational Regional / 5.Dezvoltarea durabila si promovarea turismului / 5.1. Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe
?Programul Intelligent Energy Europe, Facilitatea de asistenta tehnica ELENA
?Granturi E.E.A.
?B.E.I (Banca Europeana de Investitii)
?Europe for Citizens, EACEA
?Alte finantari nerambursabile din fonduri europene si/sau nationale
2)Project management in implementarea proiectelor la finantarile accesate
3)Asistenta in realizarea de forme asociative legale pentru aplicarea pe fonduri europene si de credit internationale
Valoarea estimata fara TVA: 24, 246, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 100.000 lei, garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si Fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr.4 ?CERTIFICAT de participare la licitatie cu candidatura independenta
- se solicita completarea Formularului nr.1, Declaratie privind eligibilitatea;
- se solicita completarea Formularului 2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- se solicita certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, valabile la data deschiderii candidaturilor.
- se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data deschiderii candidaturilor), in original sau copie legalizata.
Cerinta minima de calificare: Obiectul de activitate al candidatului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita: completarea Formularului nr.3 Informatii generale - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.Candidatii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor metionate mai sus. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra minima de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a candidatului stabilit de Banca Nationala a Romaniei dupa cum urmeaza: Anul 2007:1 euro = 3, 3373 lei;Anul 2008:1euro = 3, 6827 lei;Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.
- se solicita: - Bilantul contabil din ultimii 3 ani vizat si inregistrat de organele competente(2007, 2008, 2009).In cazul operatorilor economici din afara tarii se vor prezenta documentele echivalente in functie de legislatia din tara in care operatorul economic este inregistrat. Acolo unde este cazul, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri bilantul contabil se va depune de catre fiecare asociat.Se solicita ca rezultatul exercitiului cumulat pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie pozitiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala cu sau mai mare decat 30.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul va face dovada faptului ca a oferit servicii de proiectare tehnica si/sau consultanta in vederea atragerii de fonduri nerambursabile pentru proiecte finantate din fonduri nerambursabile structurale pentru proiecte a caror valoare totala este de cel putin 1.600.000 lei; cel putin un proiect, aprobat de un organism de implementare si co-finantat de o banca in valoarea de 800.000 lei.
Se va completa formularul 5 ? experienta similara.
Candidatii trebuie sa faca dovada atestarii nationale si/sau internationale cu specializarea Management Strategic pentru Administratii Publice locale.Candidatii trebuie sa faca dovada finalizarii a cel putin unui proiect si sau realizare/implementare proiecte de tip infrastructura de baza (drumuri rutiere si feroviare, sistematizari ape, utilitati publice etc.), in ultimii cinci ani, in valoare de minim 16.000.000 lei.
Candidatii trebuie sa faca dovada finalizarii a cel putin unui proiect si sau realizare/implementare proiecte de tip sistem de producere, gestiune energetic ecologic (fotovoltaic, eolian, geotermic) si sustenabil, in ultimii cinci ani, in valoare de cel putin 1.600.000 lei.Candidatii trebuie sa faca dovada realizarii a cel putin unui proiect de tipul studiu de impact ambiental, planuri teritoriale regionale/judetene, plan amenajare sistematizare rezervatie naturala, proiectare infrastructura accesibilitate zone naturale, in valoare de cel putin 8.000.000 lei.
Candidatii trebuie sa faca dovada realizarii a cel putin unui studiu stiintific pe probleme de mediu, care sa priveasca ariile protejate. Candidatii trebuie sa faca dovada realizarii a cel putin unui studiu stiintific pe probleme de mediu care sa priveasca conservarea florei si faunei dintr-o zona, si a certificarii ca institutie decercetare si/sauinvatamant superior, in domeniul mediului, si/sau similar, pe teritoriul Uniunii Europene.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul va face dovada existentei unui urbanist cu drept de semnatura RURsimbol ?B? Plan de amenajare a teritoriului judetean, Plan de amenajare a teritoriului regional, Plan de amenajare a teritoriului interjudetean si Plan de amenajare a teritoriului frontalier.In vederea indeplinirii cerintelor minime de calificare candidatul va prezenta acte doveditoare in acest sens, valabile la momentul deschiderii candidaturilor.Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinteminime privind echipamentele tehnice : - aplicatii specifice domeniului informatiei cu componenta spatiala, tip Trimble, Geotronix, etc- licente software CADminim 1- plotter color A0minim 2- software specializat pentru proiectare infrastructura de rutiera si feroviara minim 1- software specializat pentru ridicare topograficaminim 1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Natura exceptionala a situatiei economice actuale precum si prevederile Ordinului ANRMAP nr. 51/2009 si a termenelor de implementare a proiectului
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
a)Cuantumul valoric al prestarilor de servicii similare: 70 pct.b)Cuantumul cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani: 30 pct.Total: 100 pct.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8611
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2011 14:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita, camera 326
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia achizitii publice si transport in comun
Adresa postala:  P-Libertatii, nr. 5, Localitatea:  Miercurea Ciuc, Cod postal:  530140, Romania, Tel. 0266-207720, Email:  [email protected], Fax:  0266-207725, Adresa internet (URL):  www.judetulharghita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2011 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer