Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta, proiectare si asistenta tehnica pentru accesare fonduri nerambursabile in vederea punerii in valoare a patrimoniului Judetului Vrancea din zona Crang Petresti


Anunt de participare numarul 121193/14.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala:  DIMITRIE CANTEMIR, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620048, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment Achizitii Publice, Tel. 0372/372.435, In atentia:  LUCIAN PETREA, Email:  [email protected], Fax:  0372/372.486, Adresa internet (URL):  www.cjvrancea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta, proiectare si asistenta tehnica pentru accesare fonduri nerambursabile in vederea punerii in valoare a patrimoniului Judetului Vrancea din zona Crang Petresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 329, 995.37RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta, proiectare si asistenta tehnica pentru accesare fonduri nerambursabile in vederea punerii in valoare a patrimoniului Judetului Vrancea din zona Crang Petresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul acordului cadru:
a. Pregatirea dosarului continand documentatia suport (studiu de fezabilitate, documentatii pentru avize si acorduri, studii preliminare) la cererea de finantare pentru accesarea de fonduri nerambursare prin Grantul E.E.A in vederea implementarii unui proiect ce are ca finalitate punerea in valoare a patrimoniului judetului Vrancea din zona Crang Petresti;
b. Realizarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie, in conditiile obtinerii finantarii
Valoarea estimata fara TVA: 1, 329, 995.37RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 14.900 lei si garantie de buna executie - 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
E.E.A Grants si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind neincadrarea in art. 181, Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, certificate care atesta indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat si bugetul local, certificat constatator ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi contabile (2008, 2009, 2010), precum si balanta de verificare la data de 31.12.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, min. 1.490.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularul H ? experienta similara: proiect de tip infrastructura agrement turism (sali si sau complexe sportive, sali polivalente, parc si zone de agrement sau similar); proiectare infrastructura accesibilitate zone naturale (toata descrierea cu PUG-uri);dovada atestarii nationale si/sau internationale cu specializarea Management Strategic pentru Administratii Publice locale;dovada oricarei forme de colaborare cu o banca in domeniul accesarii/ cofinantarii proiectelor finantate din fonduri structurale (acord, contract, parteneriat pentru accesare/cofinantare fonduri structurale); CV-uri in format european cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;Arhitect cu drept de semnatura atestat de OAR, Arhitect si inginer atestat de Ministerului Culturii si Patrimoniului National pentru interventii asupra monumentelor de categoria B, Urbanist sau arhitect cu drept de semnatura RUR pentru urmatoarele categorii de proiecte sau parti de proiect: -simbol ?B? Plan de amenajare a teritoriului judetean, Plan de amenajare a teritoriului regional, Plan de amenajare a teritoriului interjudetean si Plan de amenajare a teritoriului frontalier.
-simbol ?D? Plan urbanistic general si Plan urbanistic zonal impreuna cu regulamentele locale aferente acestora;
-simbol ?E? Plan urbanistic de detaliu;
-simbol ?G6? parti de documentatii ? amenajare peisagera, Auditor Financiar recunoscut de Camera Auditorilor Financiari din Romania, Expert Marketing licentiat si Expert in managementul calitatii, Specialist Integrare Europeana, inginer absolvent a Facultatii de drumuri si poduri;CV-urile expertilor trebuie insotite de copii dupa diplome, certificari, atestate; ISO 9001 ; ISO 18001;Declaratie privind respectarea conditiilor de munca, mediu si sanatate pentru locul de munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cumulata a contractelor depuse ca experienta similara va fi de cel putin 745.000 de lei.dovadaindeplinirii cerintelorminime privind echipamentele tehnice: - aplicatii specifice domeniului informatiei cu componenta spatiala, tip Trimble, Geotronix, etc- licente software CADminim 1- plotter color A0minim 2- software specializat pentru proiectare infrastructura de rutiera minim 1- software specializat pentru ridicare topograficaminim 1Expert contabil certificat ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) si Economist/analist financiar cu experienta anterioara de minim 3 ani in intocmirea de analize cost-beneficiu;Arhitect si Urbanist dupa caz, cu minim 3 ani experienta;Inginer absolvent a Facultatii de constructii civile, industriale si agricole cu minim 3 ani experienta in domeniu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
experienta similara (70%), cifra medie de afaceri (30%)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2011 13:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori din partea Ministerului de Finante, reprezentantii/imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
E.E.A Grants si bugetul local
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vrancea- Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul. Dimitrie Cantemir , nr. 1, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620048, Romania, Tel. 0372/372446, Email:  [email protected], Fax:  0372/372486
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2011 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer