Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta, proiectare si asistenta tehnica pentru accesare fonduri structurale nerambursabile si fonduri rambursabile de la institutii financiare europene si managementul implementarii acestora


Anunt de participare numarul 126238/21.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala:  Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea:  Miercurea-Ciuc, Cod postal:  530140, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul achizitii publice, Tel. 0266-207720, Email:  [email protected], Fax:  0266-207725, Adresa internet (URL):  www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta, proiectare si asistenta tehnica pentru accesare fonduri structurale nerambursabile si fonduri rambursabile de la institutii financiare europene si managementul implementarii acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta, proiectare si asistenta tehnica pentru accesare fonduri nerambursabile si managementul implementarii acestora. Valoarea maxima estimata a unui contract subsecvent este de 5.000.000 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru ? conform documentatiei descriptive
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: conform documentatiei descriptive;
Scopul: Programul Intelligent Energy Europe, Facilitatea de asistenta tehnica ELENA
?Granturi E.E.A.
?B.E.I (Banca Europeana de Investitii)
?Europe for Citizens, EACEA
Valoarea estimata a serviciilor pe durata acordului cadru este intre 50.000.000 ? 70.000.000 lei fara T.V.A.
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 100.000 leiGarantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si Fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
- se solicita completarea Formularului nr.1 ? CERTIFICAT de participare la licitatie cu candidatura independenta
- se solicita completarea Formularului nr.2, Declaratie privind eligibilitatea;
- se solicita completarea Formularului 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- se solicita certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, valabile la data deschiderii candidaturilor.
-se solicita completarea Formularului nr.4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
- se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data deschiderii candidaturilor), in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul semnat si stampilat de persoana autorizata
Cerinta minima de calificare:
Obiectul de activitate al candidatului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Pentru persoane juridice straine:
- se solicita Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original si traducere autorizata,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita: completarea Formularului nr.5 Informatii generale - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.Candidatii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata a documentelor metionate mai sus. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra minima de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a candidatului stabilit de Banca Nationala a Romaniei dupa cum urmeaza:
Anul 2008:1euro = 3, 6827 lei;
Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala cu sau mai mare decat 9.900.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.) Candidatul va face dovada faptului ca a oferit servicii de proiectare tehnica si/sau consultanta in valoare de minim 300.000 lei fara TVA, in vederea atragerii de fonduri nerambursabile pentru proiecte finantate din fonduri nerambursabile structurale pentru proiecte si cel putin un proiect, aprobat de un organism de implementare si co-finantat de o banca.
Se va completa Formularul 6 ? experienta similara.
2.) Candidatii trebuie sa faca dovada derularii a cel putin unui contract de proiectare si sau realizare/implementare proiecte de tip infrastructura de baza (drumuri rutiere si feroviare, sistematizari ape, utilitati publice etc.), in ultimii cinci ani, in valoare de minim 2.500.000 lei fara TVA.
3.) Candidatii trebuie sa faca dovada derularii a cel putin unui contract de proiectare si sau realizare/implementare proiecte de tip sistem de producere, gestiune energetic ecologic (fotovoltaic, eolian, geotermic) si sustenabil, in ultimii cinci ani, in valoare de cel putin 250.000 lei fara TVA.4.) Candidatii trebuie sa faca dovada derularii a cel putin unui contract de proiectare de tipul studiu de impact ambiental, planuri teritoriale regionale/judetene, plan amenajare sistematizare rezervatie naturala, proiectare infrastructura accesibilitate zone naturale, in valoare de cel putin 1.200.000 lei fara TVA.
Candidatii trebuie sa faca dovada realizarii a cel putin unui studiu stiintific pe probleme de mediu, care sa priveasca ariile protejate. Candidatii trebuie sa faca dovada realizarii a cel putin unui studiu stiintific pe probleme de mediu care sa priveasca conservarea florei si faunei dintr-o zona, si a certificarii ca institutie decercetare si/sauinvatamant superior, in domeniul mediului, si/sau similar, pe teritoriul Uniunii Europene.
- se solicita: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinteminime privind echipamentele tehnice : -aplicatii specifice domeniului informatiei cu componenta spatiala, tip Trimble, Geotronix, etc sau echivalente-licente software CADminim 1-plotter color A0minim 2-software specializat pentru proiectare infrastructura de rutiera si feroviara minim 1-software specializat pentru ridicare topograficaminim 1.Candidatul va face dovada existentei unui urbanist.Candidatul va face dovada existentei personalului calificat (echipa de proiect) pentru a duce la indepliniredoua contracte subsecvente derulate simultan, personal calificat in domeniile: marketing, formare profesionala, management, Management strategic pentru administratiile publice, analiza cost beneficiu, achizitii publice. Un singur proiect va face obiectul unui contract subsecvent.O echipa de proiect trebuie sa aiba in componenta: -Expert contabil-Economist/analist financiar cu experienta in intocmirea de analize cost-beneficiu-Urbanist-Arhitect sau Urbanist dupa caz-Auditor Financiar recunoscut de Camera Auditorilor Financiari din Romania-Expert Marketing licentiat-Expert in managementul calitatii-Inginer absolvent Facultatea de constructii civile, industriale si agricole-Project Manager.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3028
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S121-200895 din 28.06.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 14:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Miercurea Ciuc, P-Libertatii, nr.5 camera 326
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantiilor: pe baza de imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Intelligent Energy Europe, Facilitatea de asistenta tehnica ELENA?Granturi E.E.A.?B.E.I (Banca Europeana de Investitii)?Europe for Citizens, EACEA
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia achizitii publice si transport in comun
Adresa postala:  P-ta Libertatii, nr. 5, Localitatea:  Miercurea Ciuc, Cod postal:  530140, Romania, Tel. 0266207720, Email:  [email protected], Fax:  0266-207725, Adresa internet (URL):  www.judetulharghita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 16:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer