Licitatie Publica - Consultanta pt. ""Realizare doc. de finantare si implementare proiecte in vederea accesarii fonduril
Anunt de participare numarul 8709/04.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MEDGIDIA
Adresa postala: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Punct(e) de contact: TIBERIU DRAGOMIR, Tel.0241/820800, INT. 105, Email: [email protected], Fax: 0241/810619, Adresa internet (URL): www.emedgidia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta pt. ""Realizare doc. de finantare si implementare proiecte in vederea accesarii fonduril
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Primaria municipiului Medgidia
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 342, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de consultanta pentru , ,Realizarea documentatiilor de finantare si implementarea proiectelor in vederea accesarii de catre Primaria Municipiului Medgidia a fondurilor destinate administratiei publice in perioada 2007 - 2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de consultanta vor avea ca scop accesarea de catre Autoritatea Contractanta a surselor de finantare care vor fi disponibile pe o perioada de 3 ani de la semnarea acordului - cadru.
Valoarea estimata fara TVA: 342, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare - 3420 - garantia de buna executie - 5%din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si prin proiecte finantate din fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -CERTIFICAT FISCAL DE LA ANAF -CERTIFICAT FISCAL privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului local -certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, -certificate care sa ateste implementarea unui sistem de management al calitatii conform normelor ISO 9001 -autorizatie de functionare -certficat de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular infomatii generale - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 - realizarea in ultimii 3 ani a unei cifre de afaceri medii de cel putin 340.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECL. PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII IN ULTIMII 3 -F nr. C2 -DECL. PRIVIND PARTEA/PARTILR DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINTE DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA-F.D -DECL. PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC - F E -DECL. PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE - F F
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2007 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2007 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentanti imputernici ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: : b-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sect.1, Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3118090, Fax: 021/3118095, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Medgidia
Adresa postala: : str. Decebal, nr.35, ,Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Tel.0241/820800, Fax: 0241.810619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2007 13:57