Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta si dirigentie de santier pentru proiectul Modernizarea si dotarea ambulatoriului spitalului clinic judetean Mures


Anunt de participare numarul 131357/01.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Mures ? Directia Dezvoltare Regionala, implementare Proiecte
Adresa postala:  str. Primariei, nr. 2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Suciu Calin, sef serviciu dezvoltare regionala. (et. II, cam. 125), Tel. 0265.263211, int. 1245, In atentia:  Suciu Calin, sef serviciu dezvoltare regionala. (et. II, cam. 125), Email:  [email protected], Fax:  0265 266804, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Mures ? Directia Dezvoltare Regionala, implementare Proiecte
Adresa postala:  str. Primariei, nr. 2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Suciu Calin, sef serviciu dezvoltare regionala. (et. II, cam. 125), Tel. 0265.263211, int. 1245, In atentia:  Suciu Calin, sef serviciu dezvoltare regionala. (et. II, cam. 125), Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0265 266804
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta si dirigentie de santier pentru proiectul Modernizarea si dotarea ambulatoriului spitalului clinic judetean Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Tirgu Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si dirigentie de santier pentru proiectul ?Modernizarea si dotarea ambulatoriului Spitalului Clinic Judetean Mures? efectuate in conformitate cu prevederile Contratului de finantare si a anexelor acestuia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitatea de consultanta in managementul proiectului- servicii de management al proiectului;
- asistenta in derularea procedurilor de achizitie publica;
- monitorizarea implementarea proiectului in conformitate cu Contractul de finantare, din punct de vedere al incadrarii in timp, a costurilor si eligibilitatii cheltuielilor;
- elaborarea documentelor in cadrul proiectului, precum: elaborarea procedurilor de lucru, elaborarea documentatiilor aferente cererilor de prefinantare, elaborarea documentatiilor aferente cererilor de rambursare, intocmirea rapoartelor trimestriale de progres, intocmirea minutelor privind intalnirile de lucru.
Activitatea de dirigentie de santier- supravegherea lucrarilor de reabilitare si modernizare a cabinetelor din Ambulatoriul de specialitate din cadrul Spitalului Clinic Judetean Mures;
- verificarea situatiilor de lucrari si intocmirea certificatelor intermediare si finale de plata.
Valoarea estimata fara TVA: 207, 790RON
II.2.2) Optiuni
Da
Servicii suplimentare / aditionale, conform art. 122, lit. ?i?, din OUG nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 4155 lei si garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- 85%- fonduri europene (FEDR)- 13% buget de stat-2% buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile exigibile la data deschiderii ofertelor, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data deschiderii ofertelor, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordin nr. 314/2010, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic(pers juridice-fizie romane), Documente care dovedesc o forma de inregistrare-atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident(pers juridice-fizie straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri anuala a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari (2008, 2009, 2010), angajament privind sustinerea financiara din partea unui tert(daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri anuala a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minimum 300000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (2008-2010), Copii ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor care ofera informatii privind studiile, calificarea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, angajament de participare al persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (daca ofertantul nu are angajate astfel de persoane, CV-urilor personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, angajament privind sustinerea tehnica si-sau profesionala din partea unui tert (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a cel putin unui document-contract, proces - verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii de consultanta in domeniul managementului proiectelor in valoare de 150.000 lei, fara TVA.Echipa de consultanta si dirigentie de santier trebuie sa fie formata din trei persoane (experti) si sa indeplineasca urmatoarele cerinte obligatorii: Expert 1 ? Manager proiect.Calificare si aptitudini-studii superioare universitare;
-buna cunoastere a limbii romane(in caz contrar expertul va avea permanent la dispozitie un translator competent).-calificare in domeniul managementului proiectelor si al achizitiilor publice;Experienta profesionala: experienta ca manager de proiect in cadrul a cel putin unui proiect.Expert 2 ? Consilier financiar.Calificare si aptitudini: -studiisuperioare economice;
-buna cunoastere a limbii romane(in caz contrar expertul va avea permanent la dispozitie un translator competent);
-calificare in domeniul managementului proiectelor;Experienta profesionala: experienta in intocmirea de situatii si raportari financiare in cadrul a cel putin unui proiect.Expert 3 ? Diriginte de santier.Calificare si aptitudini: -studiisuperioareuniversitare;
-buna cunoastere a limbii romane(in caz contrar expertul va avea permanent la dispozitie un translator competent);
-autorizatcadirigintedesantier pentru lucrari de constructii civile, industriale si agricole, conform cu legislatianationalaLegea10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare si cu Ordinul Ministrului Dezvoltarii Regionale si Turismului nr. 1496/2011 privind aprobarea procedurii de autorizare a dirigintilor de santier (sau variantele anterioare ale acestuia in vigoare la data emiterii autorizatiei);Experienta profesionala-experienta in supervizare in cadrul a cel putin unui proiect de constructii civile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16710 din 11 octombrie 2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2011 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean mures, Tirgu Mures, str. Primariei nr.2, etaj 2, sala mica de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul: ?Modernizarea si dotarea ambulatoriului Spitalului Clinic judetean Mures? cod SMIS 13473Programul: POR 2007-2013, Axa prioritara 3 - ?Imbunatatirea infrastructurii sociale", Domeniul major de interventie 3.1 ? Reabilitarea-modernizarea- echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+04)021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+04)021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures ? serviciul juridic
Adresa postala:  str. Primariei, nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Tel. 0265-263211 int.1216, Email:  [email protected], Fax:  0265268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2011 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer