Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta si expertiza-management de proiect pt."Valorificarea turistica a manastirilor tulcene prin imbunatatirea infrastructurii de acces si de mediu"


Anunt de participare numarul 106018/14.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala:  Str. Pacii 20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Punct(e) de contact:  Aspazia Costachescu, Tel. 0240-511960, Email:  [email protected], Fax:  0240-513071, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta si expertiza-management de proiect pt."Valorificarea turistica a manastirilor tulcene prin imbunatatirea infrastructurii de acces si de mediu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta si expertiza-management de proiect pentru implementarea proiectului "Valorificarea turistica a manastirilor tulcene prin imbunatatirea infrastructurii de acces si de mediu"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta si expertiza-management de proiect pentru implementarea proiectului "Valorificarea turistica a manastirilor tulcene prin imbunatatirea infrastructurii de acces si de mediu" pe o perioada de aprox. 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 571, 430RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare de 5.000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cofinantare: fonduri structurale; Buget propriu; Fonduri guvernamentale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat pentru ofertantii castigatori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ?Formular 12A;
- Declaratie privind calitatea de participant - Formular 12C;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata prin O.U.G. nr. 76/2010 ? Formular 12B1;Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si la bugetul de stat, valabila la data depunerii ofertelor sau documente echivalente pentru persoanele juridice /fizice straine - in traducere legalizata in limba romana;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate corespunzator obiectului contractului supus procedurii de achizitie publica;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani- Formular nr.3
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei cifre de afaceri medii pe ultimii 3 ani in valoare de minimum 200.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii in ultimii 3ani - formular 12 E;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei in managementul proiectelor finantate din fonduri externe pentru minimum 1-2proiecte de infrastructura de drumuri finalizate cu succes, cu o valoare insumata de cel putin 30.000.000 leiIn acest sens ofertantul va prezenta o descriere detaliata a metodologiei aplicate la proiectele la care au prestat serviciile de consultanta-management de proiect, un extras din raportul final pentru aceste proiecte. Vor fi luate in considerare doar contractele cu finalitate demonstrata cu documente scrise.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S143-220517 din 27.07.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Tulcea, str. Pacii, nr.20, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul autorizat al ofertantului sau un imputernicit al acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013, axa prioritara 2 - ?Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale?, domeniul de interventie 2.1 - ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura ?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire anexata cuprinde informatii complete.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str. Traian, nr.35C, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241-606591, Email:  [email protected], Fax:  0241-616003, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 modificata si completata, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea
Adresa postala:  str. Pacii, nr.20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Tel. 0240-511960, Email:  [email protected], Fax:  0240-513071, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2010 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer