Licitatie Publica - consultanta si expertiza-management de proiect pt. Modernizarea infr. transp. catre zona turistica Tulcea-Murighiol-Lacul Razim
Anunt de participare numarul 67460/29.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Aspazia Costachescu, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
consultanta si expertiza-management de proiect pt. Modernizarea infr. transp. catre zona turistica Tulcea-Murighiol-Lacul Razim
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Tulcea, judetul Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
consultanta si expertiza-management de proiect pt. Modernizarea infr. transp. catre zona turistica Tulcea-Murighiol-Uzlina-Dunavat-Lacul Razim
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
consultanta si expertiza-management de proiect pt. Modernizarea infr. transp. catre zona turistica Tulcea-Murighiol-Uzlina-Dunavat-Lacul Razim
Valoarea estimata fara TVA: intre 590, 000 si 599, 142RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare de 11500 lei;garantie de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu;fonduri structurale;fonduri guvernamentale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea completare Formular 12A.- Declaratie privind calitatea de participant - Formular 12C
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formular 12B
- Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si la bugetul de stat, valabila la data de 30.09.2008 sau documente echivalente pentru persoanele juridice /fizice straine - in traducere legalizata in limba romana.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul trebuie sa faca dovada unei cifre de afaceri medii pe ultimii 3 ani in valoare de minimum 200.000 Euro. In cazul firmelor cu o vechime mai mica de 3 ani, cifra medie anuala se va calcula proportional cu numarul anilor de functionare. (Formular nr.3)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri: 200000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se solicita Lista principalelor prestatii in ultimii 3ani - formular 12 E.- Ofertantul trebuie sa prezinte o scurta descriere a societatii/firmei, precum si descrierea experientei sale din ultimii 3 ani.- Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei in managementul a cel putin unui proiect de infrastructura finalizat cu succes si a carui valoare este de cel putin 10.000.000 lei, sau a doua proiecte de cel putin 5.000.000 lei fiecare. In acest sens ofertantul trebuie sa prezinte o descriere detaliata a acestui/acestor contracte mentionand in mod obligatoriu beneficiarul contractului, valoarea acestuia, scopul contractului si rezultatele obtinute. Vor fi luate in considerare doar contractele cu finalitate demonstrata cu documente scrise.- Ofertantul trebuie sa prezinte Portofoliu de clienti cu prezentarea a cel putin unei recomandari.
- Curriculum Vitae al persoanelor propuse pentru fiecare pozitie din echipa de management, relevand experienta profesionala. Vor fi prezentate maximum 2 CV-uri pentru fiecare pozitie. Acolo unde sunt prezentate 2 CV-uri pentru o pozitie, va fi specificat titularul si supleantul. Conditie obligatorie: persoanele propuse trebuie sa-si dovedeasca experienta in implementarea a cel putin 1 proiect de complexitate similara finalizat cu success.
- Se va completa Formularul 6 Declaratie privind asigurarea cu personal.
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine logistica necesara asigurarii managementului proiectului.- Se va completa Formularul 5 Declaratie privind dotarea tehnica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar depus la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2008 12:00
Locul: sediul consiliului judetean tulcea, str. pacii, nr. 20, tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1 reprezentant sau un imputernicit al ofertantului, pe baza de BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 2013, axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, domeniul de interventie - Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura .
VI.3) Alte informatii
conform documentatiei de atribuire
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021- 3104641, Email: [email protected], Fax: 021- 3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea-Directia Contencios Juridic si Administratie Locala
Adresa postala: str. Pacii, nr. 20, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240-211960, Email: [email protected], Fax: 0240513071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2008 15:23