Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta si preaudit pentru implementarea cerintelor standardelor ISO/IEC 27001:2005, ISO/CEI 27002:2005 si ISO 20000 sau ITIL


Anunt de participare numarul 129859/08.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala:  Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010103, Romania, Punct(e) de contact:  Monica Malcoci, Tel. 021-310.16.29, In atentia:  Monica Malcoci, Email:  [email protected], Fax:  021-310.16.29, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta si preaudit pentru implementarea cerintelor standardelor ISO/IEC 27001:2005, ISO/CEI 27002:2005 si ISO 20000 sau ITIL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, ROMANIA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatirea functiei IT din cadrul APDRP in ceea ce priveste respectarea cerintelor standardului de securitate ISO/IEC 27001:2005 si ISO/CEI 27002:2005
Pregatirea sistemului IT al APDRP si a sistemului de management IT in vederea obtinerii certificarii cu ITIL sau ISO 20000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72246000-1 - Servicii de consultanta privind sistemele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Sectiunii B ? Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 723, 860RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare: 14.477, 20lei.Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, in favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% din FEADR si 20% din buget national.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cazier judiciar pentru administratorul/ administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza ?declaratia privind eligibilitatea?. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.?
- Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
- Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
- Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor (pentru statele unde este aplicabil).- Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 anib) Prezentarea bilantului inregistrat la administratia financiara pentru exercitiile financiare 2008, 2009 si 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 165.000 euro, pe anii financiari incheiati 2008, 2009 si 2010.2.Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 5 ani2. Formular nr. 9 ? Fisa de experienta similara
3. Ofertantul va depune documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2001 sau echivalente pentru ofertant.
4. Formularul 10 ? Lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului
5. Curriculum vitae (CV) respectand Formularul 11;
6. Declaratie de exclusivitate si disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original;
7. copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
8. copii ale certificatelor si/ sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/ proiectele/ contractele solicitate.
9. Toti expertii cheie trebuie sa faca dovada valabilitatii certificarilor solicitate, la momentul deschiderii ofertelor.
10. Toate certificarile solicitate expertilor cheie vor trebui sa fie recunoscute international de catre asociatii profesionale internationale, institute internationale sau organizatii/ organisme de certificare internationale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A. Ofertantula prestat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, servicii de consultanta in implementarea de Sisteme de Management al Securitatii Informatiei (SMSI) si a controalelor de securitate aplicabile, in conformitate cu familia de standarde ISO 27000, la care participarea acestuia a fost in valoare cumulata de cel putin echivalentul a 120.000 euro.B. Ofertantul a prestat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, servicii de consultanta in implementarea unui sistem de management al functiei IT si a controalelor aplicabile, in conformitate cu familia de standarde ISO 20000, la care participarea acestuia a fost in valoare cumulata de cel putin echivalentul a 45.000 euro.C. Ofertantul trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii pentru serviciile prestate, respectiv ISO 9001 sau echivalent.D. Expertii cheie - Cerintele minime de indeplinit in mod cumulativ: 1. Cel putin un expert cheie, sa fie certificat ca profesionist in securitatea sistemelor informationale.2. Cel putin un expert cheie, sa fi participat in ultimii 3 ani ca expert in cadrul unui proiect privind implementarea componentei de asigurare a continuitatii afacerii, in conformitate cu standardul international ISO 27001 sau echivalent.3. Cel putin un expert cheie sa fie certificat ca auditor sisteme informationale. Acesta trebuie sa faca totodata dovada ca a participat in ultimii 3 ani la cel putin un audit al unui SMSI.6. Cel putin un expert cheie sa detina experienta profesionala dovedita in ultimii 3 ani, in activitati de implementare/ consultanta in implementare, pentru un sistem informatic certificat ISO 20000/ ITIL.7. Cel putin un expert cheie sa detina experienta profesionala dovedita in ultimii 3 ani, in activitati de implementare/ consultanta in implementare, pentru un SMSI certificat ISO 27001.(continuare la sectiunea VI.3 Alte informatii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
70%
Descriere: Strategie-76 pct; Planificare activitati-24 pct
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/2/S/11/00/07/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S46-075535 din 08.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2011 12:00
Locul: Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Bucuresti, Tel: 021.310.16.29
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013Masura de asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
I. Expert cheie 11) Pregatire: - Studii superioare de lunga durata.- Certificare ca profesionist in managementul riscurilor pentru implementarea ISO 27001.2) Experienta: - Minimum 3 ani de experienta dovedita in managementul riscurilor.- Experienta profesionala dovedita in ultimii 3 ani, in implementare, consultanta in implementare sau audit al unui sistem de gestionare a riscurilor de securitate a informatiei.II. Expert cheie 2, 31) Pregatire: - Studii superioare de lunga durata.- Certificare ca expert in implementarea unui SMSI sau certificat in managementul securitatii informatiei.2) Experienta: - Experienta profesionala dovedita in ultimii 3 ani, in implementarea sau consultanta in implementarea cerintelor specifice unui SMSI.III. Expert cheie 4, 51) Pregatire: - Studii superioare de lunga durata.- Certificare ca expert in implementare ISO 20000 sau Certificat ITIL v3 nivel ITIL Expert sau echivalent.2) Experienta: - Minimum 3 ani de experienta dovedita in implementare sau consultanta in implementare a sistemelor informatice.IV. Expert cheie 6 ? Ethical Hacker1) Pregatire: - Studii superioare de lunga durata.- Certificare CEH (Certified Ethical Hacker) sau echivalent.2) Experienta: - Minimum 3 ani de experienta dovedita in securitatea sistemelor informatice.- Experienta profesionala dovedita in ultimii 3 ani, in activitati de evaluare a vulnerabilitatilor sistemelor informatice, realizarea testelor de penetrare a sistemelor informatice si stabilirea solutiilor specifice pentru remedierea deficientelor sistemului informatic.(detaliate la sectiunea V.4 Capacitatea tehnica si/sau profesionala din Fisa de Date a Achizitiei)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, Nr.5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.83; 021/319.51.81; 021/319.51.80; 021/319.16.74, Email:  [email protected], Fax:  021/319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
APDRP - Directia Asistenta Tehnica si Leader ? Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala:  Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050111, Romania, Tel. 021.3101629, Email:  [email protected], Fax:  0213101629, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2011 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer