Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta tehnica la executia obiectivului CONSOLIDARE POD PE DN 7 KM 412+434 LA ILIA


Anunt de participare numarul 7695/27.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii-Contracte, Tel.0256309631, In atentia: ing. Nicoleta PORDEA, Email: [email protected], Fax: 0256309601
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii-Contracte, Tel.0256309631, Email: [email protected], Fax: 0256309601
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii-Contracte, Tel.0256309631, Email: [email protected], Fax: 0256309601
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta tehnica la executia obiectivului CONSOLIDARE POD PE DN 7 KM 412+434 LA ILIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: pod pe DN 7 km 412+434 peste Mures la Ilia, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta tehnica de specialitate si supravegherea executiei lucrarilor in cadrul obiectivului "Consolidare pod pe DN 7 km 412+434 peste Mures la Ilia"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231100-8 - Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
consultanta tehnica de specialitate si supravegherea excutiei lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 23, 967EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 1600 lei, constituita sub forma de scrisoare de garantie bancara sau sume cash depuse la caseria DRDP Timisoara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
neincadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, declaratie de eligibilitate, certificate privind obligatiile exigibile de plata catre bugetele de stat, precum si cele locale, certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, certificat de atestare APDP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantele contabile pe 2003, 2004, 2005, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari de servicii in ultimi 3 ani, dotare tehnica minima si personal tehnic atestat conform cerintelor din Fisa de date a achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
dovada indepliniri in ultimii 3 ani a unui contract de experienta similara cu valoare minima de 24215, 05 lei(excl. TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria DRDP Timisoara, sau prin OP in contul DRDP Timisoara RO45RNCB0249008094080001 deschis la BCR Timisoara
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2007 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2007 10:00
Locul: Sala de Sedinte de la Sediul DRDP Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantilor, max. 2 persoane
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Str.Piata Tepas Voda, Nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul DRDP Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, Nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Tel.0256309617, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2007 19:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer