Licitatie Publica - Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de reabilitare termica a 15 blocuri de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti
Anunt de participare numarul 103491/07.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Valentina Mihai, Tel. 021.209.60.99, Email: [email protected], Fax: 021.209.60.99, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de reabilitare termica a 15 blocuri de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sectorul 2 Bucuresti in zonele: Iancului, Magura Vulturului, Avrig, Pantelimon
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de reabilitare termica a15 blocuri (mentionate in caietul de sarcini)de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti - Verificarea executiei corecte a lucrarilor de constructii pentru reabilitarea termica a imobilelor se va asigura prin diriginti de santier autorizati pentru lucrarile respective, cat si pentru domeniul , produse pentru constructii, ( materiale )?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului este: Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de reabilitare termica a 15 blocuri de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti cu respectarea cerintelor din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 488, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este de 4500 lei ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget general al Consiliului Local al Sectorului 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - la data de 30.04.2010. Certificatele prezentate vor fi valabile la data deschiderii licitatiei.
?NOTA:
Ofertantii care nu prezinta certificatele constatatoare valabile la data licitatiei ori din acestea rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile reprezentand impozite si taxe la data specificata in fisa de date a achizitiei, vor fi exclusi din procedura de achizitie.
-Declaratie eligibilitate;Declaratie privind neincadr.in sit. prevaz. la art.181 din OUG34/2006;
-Declar. privind calitatea de participant la proc. de achizitiePersoane juridice/fizice romane:
1.Certificat constatator? privind obiectul de activitate cod CAEN ? eliberatde MinisterulJustitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
2.Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National alRegistruluiComertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , traduse in limba romana de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantii vor prezenta informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/clienti, daca este cazul.
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
- Bilantul contabil la 31.12.2009 vizat si inregistrat la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani -min580.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala;Sustinere tehnica; subcontractantii;Experienta similara;Resurse tehnice- se vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii; personal de specialitate;pregatirea profesionala, calificarea si C.V.-urile aferenteDeclaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului de specialitate angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Istoricul litigiilor;Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii, de protectie a mediului, de management al sanatatii si securitatii ocupationale profesionale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor servicii similare prestate si finalizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, conform Formularului nr. 12 E din doc. de atribuire.Serviciile similare prezentate in fisa trebuie sa fie insotite de minim 1 contract cu recomandare /document constatator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2010 11:00
Locul: Primaria Sectorului 2 - str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante sau imputernicitii acestora, comisia de evaluare, specialisti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Obiectivele la care se face referire sunt specificate in caietul de sarcini atasat prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - Sectia a 9 a
Adresa postala: b-dul Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031565, Romania, Tel. 021.313.21.78, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.41, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti - Directia Juridica
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031561, Romania, Tel. 021.209.60.19, Fax: 021.209.60.19
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2010 12:02