Licitatie Publica - Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de reabilitare termica a 22 blocuri de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucurestiexecutiei lucrarilor de reabilitare
Anunt de participare numarul 103713/08.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Tebeasa, Tel. 021.209.60.99, Email: [email protected], Fax: 021.209.60.99, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de reabilitare termica a 22 blocuri de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucurestiexecutiei lucrarilor de reabilitare termica a 22 blocuri de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti , cu respectarea cerintelor din documentatia de atribuire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sectorul 2 al Municipiul Bucuresti , in zonelePantelimon- Teiul Doamnei ? Floreasca ?B-dul Chisinau - str. Cerbului- sos. Iancului - Doamna Ghica- Stolnicul Vasile
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de reabilitare termica a 22 blocuri ( mentionate in caietul de sarcini)de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti ?Verificarea executiei corecte a lucrarilor de constructii pentru reabilitarea termica a imobilelor se va asigura prin diriginti de santier autorizati pentru lucrarile respective , cat si pentru domeniul , produse pentru constructii , (materilale )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului este : Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de reabilitare termica a 22 blocuri de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti , cu respectarea cerintelor din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 385, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 4.200RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general al Consiliului Local al Sectorului 2 .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.181 din O.UG. nr.34/2006, calitatea de participant la procedura de licitatie; Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiei pentru asigurarile de stat - la data de 30.04.2010. Certificatele prezentate - valabile la data licitatiei. Certificat constatator - privind obiectul de activitate cod CAEN - eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara. Informatii privind situatia economico-financiara; bilantul contabil la 31.12.2009 vizat si inregistrat la organele competente, obligatii contractuale in desfasurare (daca exista).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: mimim540.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare, sustinere tehnica- Se vor prezenta informatii referitoare la utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, conform Formularului nr. 12 H.
; subcontractanti - Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare conformFormularului nr. 12 G.(daca este cazul ) Experienta similara; personal specialitate - informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii si C.V.-urile aferente; efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Certificatele ISO 9001; ISO 14001; OHSAS18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- o lista aprincipalelor servicii similare prestatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati -Formularului nr. 12 EServiciile similare prezentate in fisa trebuie sa fie insotite de minim 1 contract cu recomandare/document constatator.Candidatii pot furniza si alte informatii care sa dovedeasca experienta tehnica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2010 13:00
Locul: Primaria Sectorului 2, str. Chiristigiilor, nr. 11-13, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai firmelor ofertante sau imputerniciti ai acestora, comisia de evaluare, specialistiReprezentanti ai firmelor ofertante sau imputerniciti ai acestora, comisia de evaluare, specialisti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Obiectivele la care se face referire sunt specificate in caietul de sarcini atasat prezentului anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3., Localitatea: bucuresti, Cod postal: cod 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - Sectia a-IX-a
Adresa postala: b-dul Unirii, nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: cod 031565, Romania, Tel. 0213122178, Email: [email protected], Fax: 0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti) - Directia Juridica
Adresa postala: str. Chiristigiilor, nr. 11-13, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel. 0212523410, Fax: 0212523410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2010 16:45