Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de extindere retele publice de apa si canalizare pe str. Aristotel,Elevatorului, Ghimbav, Linotipului, intrarile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 inclusiv bransamentele si racordurile pana


Anunt de participare numarul 122809/06.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala:  str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021561, Romania, Punct(e) de contact:  Rizea Ana Maria, Tel. 0212.09.60.99, Email:  [email protected], Fax:  0212.09.60.99252.44.46, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de extindere retele publice de apa si canalizare pe str. Aristotel, Elevatorului, Ghimbav, Linotipului, intrarile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate si extindere retele publice de canalizare pe str. Plumbuita inclusiv statie de pompare si conducta de refulare, str. Culmea Fagarasului, Ivarului, Tamaioarei, Porumbaceanu Ion ? Zona Plumbuita?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sectorul 2, Bucuresti- zona Plumbuita
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de extindere retele publice de apa si canalizare pe str. Aristotel, Elevatorului, Ghimbav, Linotipului, intrarile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate si extindere retele publice de canalizare pe str. Plumbuita inclusiv statie de pompare si conducta de refulare, str. Culmea Fagarasului, Ivarului, Tamaioarei, Porumbaceanu Ion ? Zona Plumbuita?- Verificarea executiei corecte a lucrarilor de constructii pentru extinderea reteleor de apa si canalizarece se va asigura prin dirigintii de santier autorizati pentru lucrarile respective .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
obiectul contractului este : ?Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de extindere retele publice de apa si canalizare pe str. Aristotel, Elevatorului, Ghimbav, Linotipului, intrarile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietate si extindere retele publice de canalizare pe str. Plumbuita inclusiv statie de pompare si conducta de refulare, str. Culmea Fagarasului, Ivarului, Tamaioarei, Porumbaceanu Ion ? Zona Plumbuita?
Valoarea estimata fara TVA: 124, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este de: 2400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general consolidat al Consiliului Local al sectorului 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181 din O.UG. nr.34/2006, calitatea de participant la procedura de licitatie; Cazier judiciar;Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiei pentru asigurarile de stat la data 30.04.2011.Certificat constatator? privind obiectul de activitate cod CAENeliberatde MinisterulJustitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal( original sau copie conform cu originalul);
Certificat de inregistrare (CUI) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National alRegistruluiComertului de pe langa Tribunal (original sau copie conform cu originalul)
Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul);Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani; bilantul contabil la 31.12 2010 inregistrat la organele competente.
Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm (act juridic unilateral ) al persoanei respective.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 150.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala-Formularul B2, Sustinere tehnica-Lista cuprinzand subcontractantii Formularul 12G, Declaratie referitoare la utilaje, instalatii si echipamente tehnice. Experienta similara; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari si C.V.-urile aferente; CV-urile vor fi insotite de o declaratie din partea persoanei, ca accepta sa fie implicata in derularea contractului; efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Certificatele ISO 9001; ISO 14001; OHSAS18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Serviciile similare prezentate in fisa trebuie sa fie insotite de minim 1 contract cu recomandarea/document constatator beneficiarului. Candidatii pot furniza si alte informatii care sa dovedeasca experienta tehnica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2011 11:00
Locul: Primaria Sectorului 2, str. Chiristigiilor , nr. 11-13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante si imputernicitii acestora, membrii comisiei, specialiati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
obiectivele la care se face referire se regasesc in caietul de sarcini atasat prezentului anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectorul 2, ( Primaria Sectorului 2) - Directia Juridica
Adresa postala:  str. Chiristigiilor , nr. 11-13, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021561, Romania, Tel. 021.252.34.10, Fax:  021.252.34.10
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2011 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer