Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta tehnica si dirig.santier pe perioada executiei lucr.de reabilitare termica a 51 blocuri de pe raza sectorului 2


Anunt de participare numarul 84918/19.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Raluca Dumitrache, Tel.252.44.46, Email: [email protected], Fax: 252.44.46, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta tehnica si dirig.santier pe perioada executiei lucr.de reabilitare termica a 51 blocuri depe raza sectorului 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sectorul 2 Bucuresti, la adresele obiectivelor specificate in caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta tehnica si dirigentie de santier pe perioada executiei lucrarilor de reabilitare termica a 51 de blocuri depe raza sectorului 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta si dirigentie de santier pentru reabilitare termica a 51 de blocuri din sectorul 2, Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 405, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare este de 3500 lei. Nu se constituie garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, bugetul local si fondul de reparatii ale asociatilor de proprietari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 12A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 12 B- Declaratie privind calitatea de participant la procedura de licitatie Formularul 12CIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.
- Certificat constatator privind obiectul de activitate cod CAEN eliberatde MinisterulJustitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul National alRegistruluiComertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - la data de 31.07.2009.
Certificatele prezentate vor fi valabile la data deschiderii licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/clienti.
-Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - minim 600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala;Sustinere tehnica;Experienta similara;Resurse tehnice: Se vor prezenta informatii referitoare la utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, conform Formularului nr. 12 H.;Candidatii vor prezenta lista personalului de specialitate de care dispunein special pentru asigurarea controlului calitatii; Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si alepersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciisi C.V.-urile aferente; Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului de specialitate angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani , conform Formularului nr. 12 I;Verificarea executiei lucrarilor de constructii pentru reabilitare termica a blocurilor de locuinte, se va face prin diriginti de santier ( atestati pe perioada derularii contractului) si pentru domeniul produse pentru constructii (materiale).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Serviciile similare prezentate in fisa trebuie sa fie insotite de minim 1 contract cu recomandarea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2009 10:30
Locul: str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Sectorului 2
Adresa postala: B-dul. Unirii, nr. 37, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021408.36.00, Email: [email protected], Fax: 021.408.36.52
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2, Directia Juridica
Adresa postala: str. Chiristigiilor, nr. 11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel.021.252.44.46, Fax: 021252.44.46
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2009 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer