Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice


Anunt de participare numarul 138506/30.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Campulung Muscel
Adresa postala: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Punct(e) de contact: sterian pricope, Tel. +40 248511860, Email: [email protected], Fax: +40 248510100, Adresa internet (URL): e-licitatii.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consumabilemedicale nechimicedeunicafolosintasiconsumabilehematologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SpitalulMunicipalCampulungMuscel, str.Dr. Costea, nr.8, Loc.Campulung Muscel, jud. Arges, cod115100
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000 si 48, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim douacontractesubsecvente simaxim12
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consumabilemedicale nechimicedeunicafolosintasiconsumabilehematologiceCOD CPV principal 33141000-0 CONSUMABILE MEDICALE, Invedereaincheieriicontractelor subsecvente cantitatileminimesimaxime cepotficontractate conformart.66 dinHG 925/2006 vorfiurmatoarele: Lot 1-Vacutainer biochimie 6 ml-cant.min.ctr subsecvent 2500 buc - cant.max. ctr subsecvent -15000 buc;Lot 2-Vacutainer biochimie 6 ml-cant.min.ctr subsecvent 500 buc -cant.max. ctr subsecvent3000 buc;
Lot 3-Vacutainer K3EDTA - 2 ml -cant.min.ctr subsecvent3000 buc-cant.max. ctr subsecvent18000 buc;
Lot 4-Vacutainer Nacitrat coagulari 5 ml-cant.min.ctr subsecvent 3000buc-cant.max. ctr subsecvent 18000 buc;
Lot 5-Vacutainer glicemie- cant.min.ctr subsecvent 1000buc- cant.max. ctr subsecvent 6000 buc;
Lot 6-Ac pentru holder vacutainer 21G-cant.min.ctr subsecvent 3000buc-cant.max.ctr subsecvent 18000 buc;
Lot 7-Recoltoare ex. Faringian - cant.min.ctr subsecvent1000buc- cant.max.ctr subsecvent6000 buc;
Lot 8-Coprorecoltoare - cant.min.ctr subsecvent 1000buc- cant.max.ctr subsecvent6000 buc;
Lot 9-Lame microscop cu banda rodata-cant.min.ctr subsecvent 1000buc- cant.max.ctr subsecvent 6000 buc;
Lot 10-Lamele microscop 24*50 - cant.min.ctr subsecvent 1000buc- cant.max.ctr subsecvent 6000 buc;
Lot 11-Casete includere la parafina cu capac -cant.min.ctr subsecvent 500buc- cant.max.ctr subsecvent3000 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Vacutainer biochimie 6 ml - minim 2500 buc - maxim 30000 buc;Lot 2 - Vacutainer biochimie 6 ml - minim500 buc- maxim6000 buc;
Lot 3 - Vacutainer K3EDTA - 2 ml- minim3000buc- maxim36000 buc;
Lot 4 - Vacutainer Na citratcoagulari 5 ml - minim3000buc- maxim36000 buc;
Lot 5 - Vacutainerglicemie- minim1000buc- maxim12000 buc;
Lot 6 - Ac pentru holder vacutainer 21G - minim3000buc- maxim36000 buc;
Lot 7 - Recoltoare ex. Faringian - minim1000buc- maxim12000 buc;
Lot 8 - Coprorecoltoare - minim1000buc- maxim12000 buc;
Lot 9 - Lamemicroscop cubanda rodata - minim1000buc- maxim12000 buc;
Lot 10 - Lamele microscop 24*50 - minim1000buc- maxim12000 buc;
Lot 11 -Caseteincluderelaparafina cucapac - minim500buc- maxim6000 buc;
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000 si 48, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie garantie de participare 2% din valoarea fara TVA Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. - Mod de constituire a garantiei pentru participare (conform articolului 86 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare): - prin virament bancar in contul SPITALUL MUNICIPAL. Campulung, codul fiscal este 4756466, respectiv codul IBAN nr. RO93TREZ0475006XXX002842 deschis la Trezoreria Campulung Muscel ; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; - in situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara, modelul este prevazut in cadrul formularului din documentatia de atribuire. - prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; - a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, respectiv: Lot 1 - Vacutainer biochimie 6 ml - 150 lei;Lot 2 - Vacutainer biochimie 6 ml - 30 lei;Lot 3 - Vacutainer K3EDTA - 2 ml- 180 lei;Lot 4 - Vacutainer Na citratcoagulari 5 ml - 180 lei;Lot 5 - Vacutainerglicemie- 60 lei;Lot 6 - Ac pentru holder vacutainer 21G - 144 lei;Lot 7 - Recoltoare ex. Faringian - 60 lei;Lot 8 - Coprorecoltoare - 36 leiLot 9 - Lamemicroscop cubanda rodata - 36 lei;Lot 10 - Lamele microscop 24*50 - 24 lei;Lot 11 -Caseteincluderelaparafina cucapac - 60 lei Se constituie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conf. cu art.89 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , printr-un instrument de garantare emis in conditiile Legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sau cu chitanta platita la caseria autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte fonduri - prindecontareaserviciilormedicaledecatreCASArges
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitate original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul - se solicita pentru a demonstra ca ofertantul nu a fost condamnatpentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda, spalare de bani.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006( dupa caz si pentru tertul sustinator ) - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul - se solicita pentru a demonstra solvabilitatea ofertantului.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006, prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul -original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Persoanelece detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal Campulung ( dr. Stanescu Ion Grigore ? Manager, ec. Cristian Marinela ? Director financiuar contabil, ? Dr. Berevoianu Toma ? Directormedical, consilierjuridic -Jr. FloreaPetrina) - se solicita pentru a se vedea daca ofertantul are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din O.U.G. nr.34/2006, cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? se solicita pentru a se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta
5.Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura - se solicita pentru a se vedea daca ofertantul participa la procedura in nume propriu; ca asociat in cadrul asocierii condusa de un lider sau ca subcontractor
6.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat care sa ateste plata obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul7.Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul 1.Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul - este cerut de autoritatea contractanta pentru a se vedea ca operatorul economic nu este ?fictiv?, precum si a se vedea codul unic de inregistrare, numarul de ordine din registrul
comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate capacitatea economica si financiara va fi prezentat: Fisadeinformatiigenerale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi prezentate urmatoareledocumente: 1.Certificat EC (marca CE ; document in care se atesta ca produsul are marca CE ) ;
2.Declaratie de conformitate ;
3.Odatacudepunereaofertei vorfidepusesimostrele aferente acesteia.
Neprezentareamostrelorduceladescalificareaofertantului.
1. Certificat de atestare a managementului calitatii pentru dispozitive medicale in conformitate cu normele europene in vigoare (ISO 9001sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11638/26.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2012 12:00
Locul: SPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG , str. Dr. costea, nr. 8 , Judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie si reprezentanti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc prezinta acelasi prĂȘt pe un anumit lot, reofertarea va fi facuta de catre operatorii economici in plicsigilat la sediul autoritatii contractante cudocumente care prezinta noi preturi , ? oferta castigatoare fiind cea cu ?pretul cel mai scazut? . Autoritatea contractanta va solicita aceste clarificari operatorilor economiciinscris.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG- BiroulJuridic
Adresa postala: Str. Dr. Costea, nr. 8, Jud. Arges, Localitatea: Campulung Muscel, Cod postal: 115100, Romania, Tel. +40 248510100, Email: [email protected], Fax: +40 248511860
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2012 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer