Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSUMABILE ANGIOGRAFIE SI ANGIOPLASTIE


Anunt de participare numarul 136084/31.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: LUPU ANDREEA, Tel. +40 262275904, Email: [email protected], Fax: +40 262275904, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSUMABILE ANGIOGRAFIE SI ANGIOPLASTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA " DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 227, 540RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - iulie 2012pana la31.12.2012 ? contract de furnizare initial, Val. est.max. 556885.02RON; - ianuarie 2013 ? aprilie 2013 ? contract furnizare subs val.estim. max. 371256.68 RON; - mai 2013 ? decembrie 2013 - contR.t furniz.subs.val.estim. maxi. 742513.36 RON; - ianuarie 2014 ? aprilie 2014 - contr.furn.subs val.estim.max.371256.68 RON; -mai 2014-iunie2014-contr.subs. val est.max.185628RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DESCRIEREA SI CANTITATILE PRODUSELOR SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111730-7 - Accesorii pentru angioplastie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE PRODUSELOR SOLICITATE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI PENTRU FIECARE LOT IN PARTE
Valoarea estimata fara TVA: 2, 227, 540RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- ofertantii care depun oferte vor afisa in SEAP dovada constituirii garantieipentru participare, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3).In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea acestuidocument in format electronic prin intermediul SEAP, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (4), dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURASpitalului Judetean de Urgenta??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii : ?licitatie deschisaConsumabile pentru Angiografie si Angioplastie?impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DEprecizata in Invitatia de participare.Se solicita garantie de participare in valoare totala de22255 RON.Garantiile de participare defalcate se regasesc la fiecare lot in parte.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: -prin scrisoare de garantie bancara;
-In numerar, prin depunere la casieria spitalului;
-prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594;
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.De asemenea, ca urmare a art. 98 din HG 925/2006, alineat(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare Se solicita garantie de buna executie de 3%, fara TVA, care se aplica pe valoarea contractului incheiat, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii, realizate conform prevederilor legale + PROGRAM NATIONAL BOLI CARDIOVASCULARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Declaratii privind eligibilitatea- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.
*DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE181 DIN OUG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul nr.2 din sectiunea 3.
*DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1 DIN OUG 34/2006
* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
Dr. Pop Calin ? Manager
Ec. Lupu Andreea ? Birou Achizitii
Ec.Ing. Maar Gabriela ? Sef Birou Achizitii
Dr. Kozma Gabriela ? Medic Coordonator Laborator Angiografie si cateterism cardiac
Ing. Nemes Romeo ? Birou Achizitii- completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3
*Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 - se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 5 din sectiunea 3 .
# Nota: in cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Toate documentele solicitatese depun in SEAP cu mentiunea ca acestea trebuie sa fie semnate si certificate cu mentiunea ?Conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului si vor fi in termenul de valabilitate. Certificatulconstatatoreliberat de Oficiul National al Registrului Comertului - Fiind vorba de o licitatie online desfasurata integralon line ? Documentele de calificare se depun in SEAP.
Toate documentele solicitatese depun in SEAP cu mentiunea ca acestea trebuie sa fie semnate si certificate cu mentiunea ?Conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE.Vor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcaj CE.Declaratie emisa de catre un Organism abilitat de lege.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA "DR. CONSTANTIN OPRIS"
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC, NR.31, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430031, Romania, Tel. +40 262275340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2012 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer