Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - consumabile dializa


Anunt de participare numarul 102697/24.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala:  STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100576, Romania, Punct(e) de contact:  MARIANA CURSARU, Tel. 0244521641, Email:  [email protected], Fax:  0244521641, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- SanatateAltele: spital
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
consumabile dializa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: gageni, 100, magazia materiale sanitare
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 600, 000 si 1, 611, 780RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
linii pompa dubla
linii pompa simpla
Adaptor Y
SpikeDializor 1Dializor 2
Dializor 3
Dializoare pentru eliminarea endotoxinelor
Cartus bicarbonat 650gr
granudial AF12
granudial BI84
puristeril 340
Acid citric
frecaderm
Fistuline venoase
Fistuline arteriale
Fistuline unipunctie
Linie hdf (estensie)-linie safeline
Capd2-staz safe, capd3, capd4
Capac cu dezinfectant
Cateter cu dublu lumen de scurta durata
Adaptor de cateter compatibil cu sistemul folosit
Cateter pentru adultiorganizator
Extensie cateter
Cateter cu dublu lumen de lunga durataSet complet manopera hd
KIT 4 CVVH 600
Pungi hemofiltre 10L
Linii de presiune
SOLUTIE HEMOFILTRARE HF23
FILTRU AV 600
KIT6 MPS2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
33692800-5-Solutii de dializa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NR.CRT. DENUMIRE PRODUS COD CPVcantitate
LOT 1 linii pompa dubla 24492800-7 4800linii pompa simpla 24492800-7 9600Adaptor Y 24492800-7 600Spike24492800-7 14400LOT 2 Dializor 124492800-77200Dializor 2 24492800-76000Dializor 3 24492800-71200Dializoare pentru eliminarea endotoxinelor 24497500-7 1200LOT 3 Cartus bicarbonat 650gr14400granudial AF12 24492800-7 70000granudial BI84 24492800-7 100000
Lot 4 puristeril 340 24492800-7 600Acid citric 24411000-8 600frecaderm 24492800-7 80
LOT 5 Fistuline venoase 33141240-4 14400Fistuline arteriale 33141240-4 14400Fistuline unipunctie 33141240-4 4800Linie hdf (estensie)-linie safeline 33141240-4 1200
LOT 6 Capd2-staz safe, capd3, capd4 24492800-7 11760Capac cu dezinfectant 24492800-7 9600
LOT 7 Cateter cu dublu lumen de scurta durata 33141200-2 120
Lot 8 Adaptor de cateter compatibil cu sistemul folosit 33141200-2 3Cateter pentru adulti33141200-2 3organizator 33141200-2 3Extensie cateter 33141200-2 3
Lot 9 Cateter cu dublu lumen de lunga durata33141200-2 3Set complet manopera hd 33141200-2 1200
Lot 10 KIT 4 CVVH 600 33141200-2 70Pungi hemofiltre 10L 33141200-2 70Linii de presiune 33141200-2 70SOLUTIE HEMOFILTRARE HF23 33141200-2 700FILTRU AV 600 33141200-2 10KIT6 MPS2 33141200-2 5
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 600, 000 si 1, 611, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 -1409leiLot 2-4910leiLot 3 -3390leiLot 4 ?nu solicit garantieLot 5-508leiLot 6-3132leiLot 7-nu solicit garantieLot 8 ?nu solicit garantieLot 9-1212leiLot 10-1229lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind inexistenta starii de faliment- completarea formularuluinr.2 ,
2. Certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si de stat valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatiigenerale? formularul nr. 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1. Fisa de informatii privind experienta similara, cu recomandari din partea altor 2-beneficiari , formular - 6
2.Conditie obligatorie: Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru fiecare produs din componenta lotului, cu titlul gratuit, la data si oralimita de depunere a ofertelor: 21.07.2010 ORA . (neprezentarea de mostre si neincadrarea stricta in descrierea din caietul de sarcini va duce la descalificarea ofertantului conform HG 925/2006 , Art.36, pct 2 lit a ? oferta neconforma ? nu satisface cerintele caietului de sarcini ).3. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001:2002, sau echivalent ? copie semnata si stampilataMostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant sidenumireprodus .
In situatia in care un ofertant prezinta mostre pentru mai multe produse, toate mostrele etichetate individual vor fi ambalate intr-un ambalaj colectiv, care va fi la randul lui inscriptionat cu urmatoarele: denumirea ofertantului, si ? mostre de MATERIALE SANITARE , pentru licitatie deschisa -ONLINE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S8-009206 din 13.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2010 18:00
Locul: seap
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
cnsc
Adresa postala:  stravopolus, 6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala:  postei, Localitatea:  ploiesti, Cod postal:  100576, Romania, Tel. 0244522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiu juridic
Adresa postala:  gageni, 100, Localitatea:  ploiesti, Cod postal:  100576, Romania, Tel. 0244537711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2010 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer