Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consumabile dializa pentru aparatul DIALOG+, BBraun


Anunt de participare numarul 103275/03.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Adresa postala:  REPUBLICII 37, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410159, Romania, Punct(e) de contact:  BOGDANNICOLAE IURCOV, Tel. 0259- 434406, Email:  [email protected], Fax:  0259- 417169, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consumabile dializa pentru aparatul DIALOG+, BBraun
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oradea, str.Gh. Doja, Nr.65-67
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 080, 000 si 1, 090, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consumabile dializa pentru aparatul DIALOG+, BBraun
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dializoare low-flux, cu suprafata1, 47 ? 1, 57mp, cu membrana noncelulozica- polysulfona, uscata buc min 2700max4032
Dializoare high-flux, cu suprafata1, 15 ? 1.25 mp, cu membrana noncelulozica- polysulfona, uscata buc min 972max 1440
Dializoare high-flux, cu suprafata1, 5 mp, cu membrana noncelulozica- polysulfona, uscata buc min 972 max 1440
Set linii sange pentru hemodializa cu pompa dubla , pentru terapie cu fistulina unipunctie, compatibile cu aparatul DIALOG+, BBraun buc min 972 max 1440
Set linii sange pentru hemodializa cu pompa simpla , pentru terapie cu 2 ace, compatibile cu aparatul DIALOG+, BBraun. buc min 3600max5472
Sistem de conectare pentru linie arteriala si venoasa la un singur ac, pentru terapia cu un singur ac. buc min 972 max 1440
Fistuline arteriale si venoase16G;17G buc min 7200max 10944
Fistuline unipunctie 16 G; 17 G buc min 1944max 2880
Set catetere de scurta duratapentru hemodializa, dublu lumen buc min 936 max 1440
Concentrat lichid pentru dezinfectare si curatare citro-termica pe baza de acid citric ? impotriva HIV ? combatere depozite Ca si Mg. 10L buc min 540 max 828
Concentrat lichid pentru dezinfectare si curatare chimico-termica pe baza de hipoclorit de sodiu ? impotriva HBV, HCV, HIV ? combatere grasimi si proteine. 5L buc min 144max 216
Cartus cu pulbere de bicarbonat de sodiu ? 650g, compatibil cu aparatul Dialog+ BBraun.buc min 4608 max 6912
Concentrat acid pentru hemodializa pe baza de bicarbonat 10L buc min 23040max 34560
Concentrat bazic pentru hemodializa pe baza de bicarbonat 10L buc min 11520max 17280
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 080, 000 si 1, 090, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.08.2010 pana la 30.08.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - in suma fixa de 5410 leiGarantie de buna executie constituita dupa semnarea contractului 5% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget spital
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea formei de asociere inainte de incheierea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitateDeclaratie privind inexistenta starii de faliment
Certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si de stat valabile la data deschiderii ofertelor
Certificat constatator emis de O.R.C.- valabil pe perioada desfasurarii procedurii;Certificat de inregistrare emis de O.R.C.
Recomandare de la ultimii beneficiari (cel putin 3).
ISO 9001:2002 de la producator ?(original sau copie) SAU ECHIVALENT.
ISO 9001:2002 al firmei ?(original sau copie).
Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, directiva 98/79 CEE, directiva 90/385 CEE sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertei, copie semnata si stampilata conf. cu originalul.
Autorizatia de comercializare de la producator, tradusa in limba romana in copie, conform cu originalul, valabilala data deschiderii ofertei semnata si stampilata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii privind experienta similara, cu recomandari din partea altor 3-beneficiari , formular - 6
2.Conditie obligatorie: Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru fiecare produs pana la data si oralimita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2010 18:00
Locul: Oradea, str. Republicii, nr.37, cam.33
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane autorizate doar in baza unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stravropoles, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala:  Str. Parcul Traian, nr.10, Localitatea:  oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259426883, Email:  [email protected], Fax:  0259415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital Clinic Judetean de Urgenta Oradea, compartiment juridic
Adresa postala:  Str. Republicii, nr.37, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410475, Romania, Tel. 0259437750, Email:  [email protected], Fax:  0259417169
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2010 07:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer