Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - consumabile medicale


Anunt de participare numarul 112782/14.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Clinic de Boli Digestive si Transplant Hepatic Fundeni
Adresa postala:  Sos.Fundeni nr 258, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  031415, Romania, Punct(e) de contact:  Radu Mandrescu, Tel. 0722486553, In atentia:  Parvulescu Adrian, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
consumabile medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: I.C.B.D.T.H.FUNDENI-MAGAZIA CENTRALA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 810, 000 si 2, 030, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ASIGURAREA INSTITUTULUI CU CONSUMABILE MEDICALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 810, 000 si 2, 030, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cf. art.43^1 alin.2/OUG76/07.2010 +278^1/OUG76 si garantia de buna executie in cunatum de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat: Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia formal in vederea depunerii ofertei comune, iar legalizarea asocierii devine obligatorie numai in cazul in care oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoanejuridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitateade creditor bugetar;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local);Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschideriiofertelor;Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieNationala sau Teritoriala (CUI) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Bilantul contabil la data de 30.06.2010 in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateLista princip.livrari de produse similare efect.in ultimii 3 ani, ;declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si dotarile de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare;documente care sa ateste calitatea produselor in baza standardelor U.E. sau a altor organisme similare din state din afara acesteia , in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ?ISO 13485/2004 pt.activitatea de fabricare dispositive medicale sterile si nesterilesau echivalent (se va atasa o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?);Produsele sa poarte marcajul european de conformitate CE care se face pe baza declaratiei de conformitate a producatorului conf.Ordin nr.253/2010, sau Certificat de inregistrare a dispozitivelor med. eliberat de M.S., in vederea introducerii pe piata a produsului; Autorizatie/Aviz de functionare emisa/emis de M.S.(se va atasa o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea a?conf.cu originalul?)Autorizatie de livrare de la producator in care sa se evidentieze detailat produsele pentru care a fost emisa autorizatia(se va atasa o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).- Autorizatia pentru producerea sau comercializarea produsului- Autorizatie sau aviz pt. produs eliberat de M.S.P.- Autorizare din partea producatorului pentru livrarea produsului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
04
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2011 12:00
Locul: I.C.B.D.T.H.FUNDENI -SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate o persoana autorizata din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIOMARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEUS NR.3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.41, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  STR.INDEPENDENTEI NR.5 SECTOR 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.3195.180, Email:  [email protected], Fax:  021/319.51.80, Adresa internet (URL):  http//poral.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din data urmatoare luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTULCLINIC DE BOLI DIGESTIVE SI TRANSPLANT HEPATIC FUNDENI
Adresa postala:  SOS.FUNDENI NR.258 SECTOR 2, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  031415, Romania, Tel. 021/318.88.11, Email:  [email protected], Fax:  021/318.88.11, Adresa internet (URL):  www.bdth-fundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2010 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer