Licitatie Publica - Consumabile Medicale
Anunt de participare numarul 116438/04.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Expertiza Medicala si Recuperare a Capacitatii de Munca
Adresa postala: Sos. Panduri , Nr. 22 , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050653, Romania, Punct(e) de contact: Teodora Mircea, Tel. 021.200.07.22, Email: [email protected], Fax: 021.200.07.22, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consumabile Medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INEMRCM Bucuresti, Sos. Panduri, ne. 22, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 323, 280RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de reactivi pentru laboratorul de biochimie, consumabile de laborator.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de Consumabile Medicale dupa cum urmeaza: LOTUL 1 REACTIVI PENTRU SISTEM AUTOMAT DIMENSION XPAND; LOTUL 2: CONSUMABILE GENERALE DE LABORATOR;LOTUL 3: CONSUMABILE COAGULARE; LOTUL 4: CONSUMABILE PENTRU GESTIONAREA DESEURILOR INFECTIOASE;LOTUL 5: SISTEME DE RECOLTARE;LOTUL 6: TESTE RAPIDE;LOTUL 7: REACTIVI ANALIZE;LOTUL 8: REACTIVI PENTRU HEMATOLOGIE;LOTUL 9: REACTIVI PENTRU ELECTROFOREZA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 323, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.part.: lot1?7.250lei;lot2?480lei;lot3-96lei;lot4-240lei;lot5-1.100lei;lot6-1.300lei;lot7-336 lei;lot8-1.000lei;lot9-1.550lei.Gar.de buna ex.10% din val.fara TVA a fiecarui contract subs.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Asigurarilor Sociale de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu formularul 12A;Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2009 si 30.06.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3ani Formularul 12D. Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiarului, iar in cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.-Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii Publice.
-Certificat de conformitate CE.
-Autorizatie de distributie de la producator.-ISO 13485/03 de la producator.
-Fisa/fise de informatii privind experienta similara- completarea formularului B3.
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? complatarea formularului 12C-Fisa de informatii generale-completarea formularului ?Informatii generale?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 12:00
Locul: Sediul INEMRCM Sos. Panduri, nr. 22, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele care prezinta imputernicire de reprezentare din partea firmelor ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str Stavropoleos, nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: str Stavropoleos, nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Sos. Panduri nr. 22, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050659, Romania, Tel. 021021.200.07.22, Fax: 021.200.07.22
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2011 15:08