Licitatie Publica - CONSUMABILE MEDICALE
Anunt de participare numarul 136359/08.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN ARGES
Adresa postala: str.Aleea Spitalului nr.36, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110114, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 248612210, In atentia: Gheorghe Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 248612210, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSUMABILE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI , STR. ALEEA SPITALULUI , NR. 36
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 28 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 349, 655RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSUMABILE MEDICALE- CPV-33140000-3FILME RADIOLOGICE- CPV-32354100-0LOT NR. 1- materiale pentru pansat
LOT NR.2- lame bisturiu, pungi urina, electrozi ekg
LOT NR.3- manusi examinare si chirurgicale
LOT NR.4 - ace seringa UF
LOT NR.5 - ace spinale
LOT NR.6 - banda adeziva, apasatori limba
LOT NR.7 ? catetere periferice
LOT NR.8 - perfuzoare, transfuzoare
LOT NR.9 ? seringi cu ac
LOT NR.10- seringi heparinizate
LOT NR.11- sondeLOT NR.12- tub dren chirurgical
LOT NR.13- alcool sanitar
LOT NR.14- vata hidrofila
LOT NR.15- materiale pentru laborator
LOT NR.16- fesi gipsate
LOT NR.17- filme radiologice med.
LOT NR.18- solutii pt.prelucrarea filmelor radiografice medicale
LOT NR.19- Filme pentru radiologii .-compatibile cu imprimanta Kodak 5700
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
32354100-0-Filme pentru radiologii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE MINIME SI MAXIME AFERENTE FIECARUI LOT IN PARTE , ASA CUM SUNT PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI.
CANTITATILE CE VOR FACE OBIECTUL PRIMULUI CONTRACT SUBSECVENT SUNT CANTITATILE MINIME PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI PENTRU FIECARE LOT IN PARTE.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 106, 551 si 6, 349, 655RON
II.2.2) Optiuni
Da
Valoarea estimata in intervalul: intre 2106551.00 si 6349655.00lei fara TVA
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 28 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei: 63440.00 lei.-se accepta constituirea garantiei de participare si prin depunerea prin Ordin de plata in contul SpitaluluiJudetean de Urgenta Pitesti ?RO90TREZ0465041XXX000335 pentru fiecare lotdupa cum urmeaza : Lot 1 -16950.00leiLot 2 -770.00leiLot 3 -5350.00leiLot 4 -130.00leiLot 5 -450.00leiLot 6 -1160.00leiLot 7 -1660.00leiLot 8 -2570.00leiLot 9 -6460.00leiLot 10-4150.00leiLot 11-1410.00leiLot 12-900.00leiLot 13-3370.00leiLot 14-510.00leiLot 15-3080.00leiLot 16-120.00leiLot 17-9510.00leiLot 18-990.00leiLot 19-3900.00leiGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.? Garantia trebuie sa fie irevocabila; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, inconformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data depunerii ofertelor . Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 5% din valoarea contractului inclusiv TVA. inainte de inceperea executarii contractului .Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sauOP in contul Autoritatii Contractante sau chitanta de depunere numerar la casieria acesteia, in contul RO90TREZ0465041XXX000335, deschis la Trezoreria Pitesti, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la TREZORERIA PITESTI Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT SI FONDURI PROPRII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea -Formular1 completat
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006 -completarea formularului2
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010
-completarea formularului9
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile ART. 69^1 din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie :
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( MANAGER DR. SORIN VASIALESCU , DIR. FIN. CONT . EC. RODICA BESLIU , DIR.MEDICAL DR.DRAGOS SERB , DIR.INGRIJIRI AS.BADIU MARIANA , EC. CIRSTEA.CASIAN), este exclus din procedura de atribuire. completarea formularului10.Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .
Certificat eliberat D.G.F.P , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004).declaratie , pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
Declaratie pe propria raspundere conf.art.11 din HG925/2006 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente:
- Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara;
- Fisa de informatii generale, cuprinzand valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.(Formularul 3)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia pentru producerea sau comercializarea produsului.
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii.
Lista principalelor livrari -completarea formularului 8.
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatiiISO 9001:2008 pentru producatori si furnizori sau alte certificate echivalente emise de organismedin statele Unite Europene care confirma asigurareacalitatii.
Declaratie de conformitate;
Certificat de calitate si sterilizare pe lot;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Garantiile de participare se gasesc in anexa B . In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP , catre operatorii economici pentru departajare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta , despre un act al autoritatii contractanteconsiderat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI -
Adresa postala: ALEEA SPITALULUI NR 36, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110114, Romania, Tel. +40 248612210, Fax: +40 248612210
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2012 14:26