Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consumabile medicale


Anunt de participare numarul 138698/07.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: Ghimici George, Tel. +40 212554090, Email: [email protected], Fax: +40 212554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consumabile medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 511, 025.71 si 4, 449, 666.76RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de disponibilitatile financiare ale autoritatii contractante. Valoarea unui contract subsecvent rapoartat la fiecare lot ar putea fi de 800 lei fara tva cantitatea minima si de 1500 lei fara tva cantitatea maxima. Calendarul incheierii contractelor poate fi lunar. Se va incheia cate un acord cadru si contracte subsecvente pentru fiecare lot.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Materiele sanitare conform caietului de sarcini si informatiilor din anexa B loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Materiele sanitare conform caietului de sarcini si informatiilor din anexa B loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 511, 025.71 si 4, 449, 666.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarile garantiilor de participare sunt exprimate in anexa B loturi, pentru fiecare lot in parte. Valabilitatea garantiei tb sa fie egala cu valabilitatea ofertei 60 de zile. Se constituie conf art. 86 din HG 925/2006 cu modif si completarile ulterioare.Valoarea retinuta de autoritatea contractanta pentru respingerea contestatiei la CNSC este conf art. 278^1 din OUG 34/2006.Per de valabilit a GP 60 de zile de la data depune ofert. Dov constit GP treb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stabil pt deschid of. In cazul unei asocieri, gar de particip va fi constit de oricare dintre asociati, in numele asociat.Instrumentul de garantare trebuie sa cuprinda mentiunea art. 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare cu respectarea art 86 al 4 lit c din Hg 925/2006 cu modif si complet ulter.Garantia de particip poate fi constit in urmatoar forme: viram bancar-instrument de garant emis in condit legii de o societate bancara (scris de gara banca ? conform formular atasat), ori de o societ de asig (polita de asigurare) care se prezinta in original.- op in contul autorit contr, CONT IBAN RO63TREZ7025005XXX000167 deschis la Trezoreria Sector 2 ? CIF 4203881, confirmat de banca.Ofert care nu sunt insotite de gar de particip, in cadrul sedi de deschid a ofert vor fi respinse.n cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor.La procedurile online, este obligatorie postarea in seap (scanata) a GP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, insa va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici. Gar de buna exec 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.Aceasta se constit conf. art 89 alin 2 si art 90 din HG925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 1 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta 2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa Formular 2 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 5 -(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora , autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit a, c1, si lit d din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 di OUG 34/2006 cu indicarea persoanelor cu functie de conducere implicate in derularea si finalizarea procedurii de atribuire din carul autoritatii contractante: MANAGER - EC CONSTANTIN CELESTINDIRECTOR FINCIAR CONTABIL - EC. MARIA VLAHBEIDIRECTOR DE INGRIJIRI - AST. AURA PREDA
SEF BIROU ACHIZITII ? JUR. GHIMICI GEORGESEF SERVICIU APROVIZIONARE- EC. MARIANA STEFAN.Se va completa Formularul 3 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta 5. Declaratie privind eligibilitatea. Ofertantul va completa Formularul 4 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1-Pentru persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Se va prezenta un angajament ferm de catre ofertant pentru demonstrarea sustinerii indeplinirii sit economice si fin, capacitatea tehnica sau profesionala cu ajutorul unei terte persoane (art. 19 si 20 din L279/2011).Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.NOTA: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2- Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa. Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta 3. Autorizatie de functionare de la Ministerul Sanatatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Ultimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente, copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, in copie certificata prin semnatura si stampila de catre reprezentantul/reprezentantii legali ai ofertantului. - Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu preved inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta ultimul bilant contabil anual, anexele la acesta si balanta de verificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz . Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor - persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante.
Cerinta nr. 2-Informatii privind cifra de afaceri Media cifrei de afaceri globale pe anii 2009, 2010, 2011.Modalitatea de indeplinire Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Se completeaza Formularul nr.6 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Persoanele juridice nou-infiintate vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Anul 2009:1euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1euro = 4, 2099 lei; Anul 2011:1euro = 4, 3197 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011).Modalitatea de indeplinire Se solicita lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a indeplinit un contract de furnizare anterior si cu produse similare obiectului procedurii. Se va completa si depune, FORMULARUL 7 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.
Cerinta nr. 2- Prezentarea de informatii privind experienta similara.Modalitatea de indeplinire Se va completa FORMULARUL 8 din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte. Copie a informatiilor relevante din contractele propuse ca experienta similara. Ofertantii, in intelesul dat de prezenta documentatie de atribuire, vor face dovada efectuarii livrarii de produse similare in baza unui contract de furnizare similar obiectului procedurii in ultimii 3 ani, insotit de copia ?Recomandare/Document constatator? din partea beneficiarului din care sa rezulte modul in care si-a indeplinit oblig contractuale. Documentele se vor prezenta in copie certificata , ,conform cu originalul??.
Cerinta nr. 3 - Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialit de care operatorii dispun sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Modalitatea de indeplinire Se va completa FORMULARUL 10 din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.
Cerinta nr. 4 - Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale. Se va completa FORMULARUL 9 din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.
Cerinta nr. 5- Se vor prezenta mostre de produs pentru toate obiectele solicitate, sub sanctiunea respingerii ofetei ca inancceptabila.Ofertele care nu contin mostre pentru toate produsele solicitate in caietul de sarcini vor fi respinse ca fiind inacceptabile. Mostrele se vor depune pana cel tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor stabilite in anuntul seap, la sediul autoritatii contrtactante ? secretariat, cu procesul verbal de predare primire inregistrat pe care se va mentiona obligatoriu ora depunerii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oferta se va depune online, in S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro) documente in format jpeg sau pdf sub forma unei arhive tip ?RAR? care va contine documentele de calificare, propunerea tehnica, valoarea totala pentru cantitatea maxima la sectiunea oferta de pret. Dupa finalizarea procedurii ofertantii vor prezenta centralizatorul de preturi. Neprezentarea documentelor solicitate (on line nu off line), duce la excluderea ofertantului de la procedura. Documentele atasate vor fi electronic (copii scanate) ale documentelor stampilate, inregistrate si semnate /inainte de scanare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere in limba romana. In cazul departajarii a doua sau mai multe oferte de pret egale dar cu pretul cel mai mic, comisia va solicit o reofertare prin depunerea in seap de documente care sa contina o noua propunere financiara.Intrucat procedura se desfasoara on line documentele/ofertele vor fi semnate cu semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pentru inainatrea contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor este de 10 zile conform art. 256.2 al 1 lit a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Pantelimon Bucuresti ? Oficiul Juridic.
Adresa postala: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel. +40 0212554090, Fax: +40 0212554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2012 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer