Licitatie Publica - Consumabile medicale
Anunt de participare numarul 138730/07.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Punct(e) de contact: Florin Ioan Crisan, Tel. +40 264596414, Email: [email protected], Fax: +40 264455995, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consumabile medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia institutului, str. Constanta nr. 5, Cluj Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 116.8 si 448, 320RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia opt contracte subsecvente pe acordul cadru, in functie de bugetsi de necesitati
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie consumabile medicaleconform caiet de sarciniLot 1 Cateter venos central antimicrobian cu 2 cai-cant min AC - 8, cant max AC 240
- cant min CS -1, cant max CS - 30
Lot 2 Cateter venos central antimicrobian cu 3 cai-cant min AC - 8, cant max AC 240
- cant min CS -1, cant max CS - 30
Lotul 3 - adaptor luer
-cant min AC - 8, cant max AC 72000
- cant min CS -1, cant max CS - 9000
Lotul 4 Set de jejunostomie chirurgicala
-cant min AC - 8, cant max AC 480
- cant min CS -1, cant max CS - 60
Sonde nazointestinale
-cant min AC - 8, cant max AC 960
- cant min CS -1, cant max CS - 120
Sonde nazogastrice
-cant min AC - 8, cant max AC 960
- cant min CS -1, cant max CS - 120
Lotul 5 Sistem de transfer cu punga goala, compatibil cu pompa Applix
-cant min AC - 8, cant max AC 1200
- cant min CS -1, cant max CS - 150
Sistem de transfer tip Varioline, compatibil cu pompa Applix
-cant min AC - 8, cant max AC 1200
- cant min CS -1, cant max CS - 150
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 116.8 si 448, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare este in cuantum de 8.966, 40 lei: lotul 1 ? 936 lei, lotul 2 ? 936 lei, lotul 3 864, lotul 4 ? 5.462, 40 si lotul 5 ? 768 lei- Forma de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, in raport cu valoarea estimata a contractului, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform prevederilor art. 278' alin 1, lit a din OUG 34/2006, urmatoarele sume, lotul 4 ? 2731, 20 lei. Pentru celelalte loturi nu se va re'ine deoarece nu se incadreaza in sumele mentionate la art citat- Contul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scdente in luna anterioara celei care se depun ofertele
3. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 9
4, Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 10
Persoanele cu functie de decizie in cadrul institutului- Managerul - Dr. Mlesnite Mihai Adrian
- Director Financiar Contabil - Ec. Mirza Alina Corina
- Sef Birou Aprovizionare ? Ing. Rusu Elena
- Biroul Achizitii Publice Contractare ? Jr. Nechifor Alina Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala (pt pers fizice, juridice romane), documente edificatoare care dovedesco forma de inregistrare ca pers juridica sau de apartenenta din punct de vedere professional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit (pt pers fizice straine)
Aviz/Autorizatie de functionare a societatii emis de Ministerul Sanatatii. Actul normativ care impune acest document ? Legea 176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. bilant contabil cu stampila si semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de conformitate CE emis de un organism abilitatce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC
Informatii generaleDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Societatile comerciale vor prezenta mostre din fiecare produs ofertat pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele vor fie etichetate si inscriptionate conform prevederilor art. 10, alin 1 si art 49din Hotararea 54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale
Document care sa ateste sistemul de implementare a managementului calitatii ISO 9001-2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2012 09:30
Locul: Sediul institutului din str. Constanta nr. 5, Cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii care doresc sa participe la sedinta de deschidere vor prezanta imputernicire din partea societatii pe care o reprezinta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Tel. +40 264596414, Fax: +40 264455995
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2012 12:55