Licitatie Publica - CONSUMABILE MEDICALE NECHIMICE DE UNICA FOLOSINTA SI CONSUMABILE HEMATOLOGICE;REACTIVI CHIMICI
Anunt de participare numarul 131168/23.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII, Tel. 0232/264266, In atentia: ALINA IROD, Email: [email protected], Fax: 0232/477309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSUMABILE MEDICALE NECHIMICE DE UNICA FOLOSINTA SI CONSUMABILE HEMATOLOGICE;REACTIVI CHIMICI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII SF MARIA -magazie materiale
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 197, 079.26RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSUMABILE MEDICALE NECHIMICE DE UNICA FOLOSINTA SI CONSUMABILE HEMATOLOGICE;REACTIVI CHIMICI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CUPESER PENTRU COBAS
CUPE SERPEDIATRICE PENTRU A25
SEGMENTE PENTRU REACTIE
VARFURI PENTRU PIPETA1-5ml EPENDORF(1000-5000µl)
Varfuri sterile autoclavabile pt pipete Eppendorf 2-300 µl
TAMPOANE IMPACHETATE INDIVIDUAL PT ANTIBIOGRAME
REZERVOR PT. PIPETA automata 150ml MULTICANAL
COPRORECOLTOARE sterile de uf
DISPOZITIV STANDARDIZATPENTRU REALIZAREA TIMPILOR DE SANGERARE
CUVETE RACKS
cuvete hitachi
cuvete cu bile
VACUTAINERE CU K2 sau k3 EDTA 1ml
VACUTAINERECU CITRAT de Na 3, 2%(rap1/9)-1 ml
VIRFURI de 1-200µl
VIRFURI de 101-1000µl
VIRFURI de 5, 5-10µl
VACUTAINERE CUHEPARINA LITICA 25000 UI 5ml
VACUTAINERE CU EDTA 6ml
T25 FLASK cu filtru co2
VARFURI DE PIPETA STERILE5 ML
FILTRE MILIPORE STERILE 0, 22UM
tuburi conice din pp transparente 12ml 16*100
tuburi eppendorf 1, 5-2 ml
tuburi eppendorf 0, 2 ml
Anticorp monoclonal dystrophin DMD, mouse anti-human Monoclonal C terminus 6C5 antibody LS-C11314-Life Span
L-glutamina, kit nanoduct
Ac anti Transglutaminaza IgG ?metoda cantitativa ELISA
IgE (MH25-1)
Anti T- Cell Surface Glycoprotein CD 4
Anti CD8 ANTIGEN, ALPHA CHAIN (CD8A) ANTIBODY
Valoarea estimata fara TVA: 197, 079.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CS+prg. Duchene+prg. Genetica+prg. Astm+prg. MALABSORBTIE+prg. MUCOVISCIDOZA+upu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12192-22.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: BUCURESTI , ,Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare, de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Maria" Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Vasile Lupu nr. 62, Localitatea: IASI, Cod postal: 700309, Romania, Tel. 0232264266, Email: [email protected], Fax: 0232477309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 16:01