Licitatie Publica - CONSUMABILE MEDICALE PENTRU HEMOFILTRARE
Anunt de participare numarul 142390/07.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: MONICA VICOL, Tel. +40 0232267706, In atentia: ANDREEA RUSU, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0232267706, Adresa internet (URL): www.spitalspiridon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSUMABILE MEDICALE PENTRU HEMOFILTRARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii cintractante, farmacie, Iasi, Bulevardul Independentei, nr 1
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 914, 418RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: frecventa contractelor subsecventeapr 2013-iun 2013; iul-sept 2013; oct-dec 2013; ian-apr 2014. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent : lot 1 - 10320 lei, lot 2 - 31500 lei, lot 3 - 33570 lei, lot 4 - 144000, lot 5 - 540 lei, lot 6 165 lei, lot 7 - 180 lei, lot 8 - 300 lei, lot 9 - 1500 lei, lot 10 - 2175 lei, lot 11 - 4350 lei, lot 12 - 4.5 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de consumabile medicale pentru hemodializa realizata in Clinicile ATI ale Spitalului Sf. Spiridon Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692800-5 - Solutii de dializa (Rev.2)
33181520-3-Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE ESTIMATE MINIME SI MAXIME PRIVIND UN CONTRACT SUBSECVENT SI PRIVIND ACORDUL CADRU SUNT PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI ATASAT PREZeNTULUI ANUNT
Valoarea estimata fara TVA: 914, 418RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri publice, venituri CAStermen de plata 180 de zile de la facturare si receptie functie de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A din
Cerinta nr. 2
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B din
Cerinta nr. 4
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat
(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezinte
situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul
(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
Cerinta nr. 5
Certifcat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezinte
situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul
(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
Cerinta nr. 6
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 din
Persoanele cu functie de decizie implicate in in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr. Diana Cimpoesu, Director Fina Contabil Ec. Mariana Loghin, Director Ingrijiri Agapie Speranta, Sef Serv Achiz Publice Ec. Monica Vicol, Sef Clinica ATI Medic prima Mihaela Blaj, jurist Ada Soranescu, Ec. Andreea Rusus Serv Achiz Publice.
Pentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista
prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati
administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerrintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind
achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie
plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii
contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. Certificat constatator- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile / reale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoane/juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta
profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata
sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba
romana.
Aviz de functionare si anexa emis de catre Ministerul Sanatatii - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, valabil la data
limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte autorizarea pentru importul/comercializarea/depozitarea de dispozitive medicale
corespunzator obiectului procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori,
perioade de livrare, beneficiari, indiferent
daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Se va
completa si depune, in original, in conformitate cu Formularul C1 din
operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari
din partea acestuia, demostrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o
declaratie a operatorului economic.
se vor prezenta in mod obligatoriu mostre de produs pentru loturile ofertate in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similare celor care fac obiectul achizitiei Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor, ele reprezinta cerinta minima de calificare, si se pot returna; Mostrele depuse vor fi marcate cu numarul lotului aferent. Prezentarea mostrelor reprezinta o conditie elimininatorie, iar neprezentarea lor sau prezentarea unor mostre necorespunzatoare duce la respingerea ofertantului. Depunerea mostrelor se va face la sediul (registratura beneficiarului) unde se va desfasura sedinta de deschidere a ofertelor, specificata in Documentatia de atribuire. In acest caz, operatorul economic va avea obligatia asigurarii si sigilarii mostrelor Autoritatea contactanta nu raspunde de lipsa asigurarii si sigilarii mostrelor indiferent din vina cui s-a produs
Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului de
management de calitate conform standardului ISO 9001 sau echivalente ale
acestuia pentru furnizor - original, copie legalizata sau copie conform cu
originalul Nu se accepta in curs de certificare (se vor accepta ofertantii care
dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul va
primi certificarea)
Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului de
management de calitate conform standardului ISO 13485 ?Dispozitive
medicale. Sisteme de management al calitatii. Cerinte pentru scopuri dereglementare- original, copie legalizata sau copie conform cu originalul . Nu
se accepta in curs de certificare (se vor accepta ofertantii care dovedesc ca
raportul de audit a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul va primi
certificarea)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul proces de reofertare: pretul; 2. Eventualele limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit: nu este cazul (cu respectarea preved art 202 din OUG 32/2006); 3. SEAP va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la preturi/valori noi prezentate in cadrul LE, precum si la nr participant la LE. 4. Nr de runde ale LE: 1 (una). 5. LE va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 zi.Licitatia nu se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7145 / 20.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2013 10:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, IASI, B-DUL INDEPENDENTEI NR 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici in nume propriu sau prin reprezentanti legali
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Term de livrare este de 3 zile de la data transmiterii comenzii.Term de valab pentru produsele livrate - minim 12 luni de la data livrarii.term de plata este de 180 zile calendaristice de la data emiterii facturii, functie de finantare.In cazul in care dupa finalizarea licitatiei electronice exista - corespunzator ofertelor clasate pe primul loc- oferte fin cu preturi egale, la solicitarea com de ev se vor depune noioferte fin in plic inchis.Daca egalitatea vizeaza pozitia 2, 3 din ac cadru, elem reofertarii va fi pretul, acesta nu va putea fi imbunatatit decat pana la nivelul pretuluiofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Ex: daca egalitatea vizeaza poz 2 prin reofertare pretul ar putea fi imbunatatit pana la nivelulpretului operatorului clasat pe locul 1. Daca si in urma reofertarii se mentine egalitate de pret, se va face departajarea ofertelor in functiede: term de livrare ? exprimat in zile de la data primirii comenzii ferme din partea aut contractante ? declarat in formularul de propunere fin, fiinddeclarat castigator ofertantul al carui term de livrare va fi mai mic.Datele de depunere ale propunerilor fin de reofertare si a sedintei de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catrecomisia de evaluare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al spitalului Sf Spiridon Iasi
Adresa postala: Iasi, B dul Independentei nr 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Tel. +40 0232-267706, Email: [email protected], Fax: +40 0232-267706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2013 19:38