Licitatie Publica - Consumabile medicale (Rev.2)
Anunt de participare numarul 140037/31.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
Adresa postala: Mun.Rm. Valcea Str. Calea lui Traian nr.201 - Jud. Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240277, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii -Publice, Tel. +40 25074001/318, In atentia: Oprea Angela, Email: [email protected], Fax: +40 250746989, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco depozit- Spitalul Judetean de Urgenta Rm.Valcea str. Calea lui Traian 201
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consumabile medicale Val.min. =(val. estimata a prezentei proceduri-241.373, 00 ron ce reprezinta val.contr.pana la 31.12.2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
33141641-5-Sonde (Rev.2)
33696800-3-Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.2)
39225730-1-Flacoane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Conform caietuluide sarcini, si/sau specificatii in Anexa B la prezenta fisa de datedin SEAP.Val.min.241.373, 00ron reprez. val.contr.pana la 31.12.2012 a prezentei proceduri, insa val.max.1.243.202, 00=val..estim ce contine si val. posibilelor suplimentari
Valoarea estimata fara TVA: intre 241, 373 si 1, 243, 202RON
II.2.2) Optiuni
Da
Acte aditionale pana la val. de 1.001.829, 00lei.conf. art.6 alin 3 lit d. din HG 925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
-Declaratie privind eligibilitateaformular 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 formular.3
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. formular.4 conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta .
Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 form.ular 5
(Persoanece detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv)
Manager, ec. Saliste Georgeta;Dir. financiar contabil Ec. Cretulescu Mihaita; Dir. medicaldr. BadeaLetitia; Sef Birou Achizitii Publice- ec.Voicu Dan; Sef Serviciu Aprovizionare-transport- ec.Strigoiu N.; Cosilieri juridici- Jr. Vladescu Florin si Jr. Deaconu Daniel
Cerinta nr. 5
Certificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele /candidaturile. Cerinta nr. 1
Certificat constatatoremis de ONRC din care sa rezulteobiectul de activitateal respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constator emis de ONRC
Cerinta nr. 2
Autorizatie de distributie angro eliberata de Ministerul Sanatatii
Cerinta nr. 3
Declaratie de conformitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1- .Bilan?ul contabil sau extrase de bilan?, la data de 31.12.2011 in cazul in care publicarea acestor bilan?uri este prevazuta de legisla?ia ?arii in care este stabilit ofertantul/candidatul: bilan? contabil/extras de bilan?/raport de audit/raport al cenzorilor etc.Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-1. S e va prezentao lista a produselor similare furnizate in ultimii 3 ani Aceastacerinta este solicitata in vederea verificarii capacitatii profesionale tinnand cont de volumul produselor ce urmeaza a fi furnizate de operatori economici care au in domeniu de activitate respectivele produse similare.Confirmarea livrarii prod..consta inprezentarea a unui certificat/document/contract/proces verbal de receptie emis de o autoritate ori beneficiar. - Form nr. 7
.- Declaratie ce contine informatiireferitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii- formularul83. Declaratie ce contine informatii privind aspectele referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii precum si daca este cazul, la resursele de studiu si de cercetare. formularul9
4.Operatorul ec va prezenta 1 mostre pentru fiecare produs, in cantitate de 1 bucpentru fiecare produs din fiecare lot ofertat.Mostrele se vor prezenta la sediul autoritatii contractante in baza unui proces verbal de predare- primire, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.
.Mostrele trebuie sa fie ambalate si etichetate: denumireproducator, operator ec ofertant, adresa si datele de contact ale producatorului, respectiv
operatoruluiec ofertant.Se va specifica pe eticheta , ,MOSTRA ? ??(denum lotului pt care se depune oferta), procedura de licitatie din data de?
-Declaratie de conformitate
-Orice produs trebuie sa aiba avizul sanitar al Ministerului Sanatatii. - original sau copie lizbila cu mentiune , ,conform cu originalul?.- Documentele depuse in SEAP-scanate, avand semnatura electronica conf. Not.nr.85/22.06.2012.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S226-366737 din 24.11.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2012 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele admisibileclasate pe primul locau preturi egale, autoritatea contractanta va solicitaoperatorilor economici onoua propunere financiara ( reofertare)pentru loturile respective, prinintermediul SEAP, in vedereastabilirii ofertantului castigator.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform ar.256*2 lit. a). din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic+40 250748001+40 250746989
Adresa postala: Mun.Rm.Valceastr. Calea lui Traian nr.201, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240277, Romania, Tel. +40 250748001, Email: [email protected], Fax: +40 250746989, Adresa internet (URL): www.sjv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2012 08:48