Licitatie Publica - Consumabile, parti si accesorii de origine si materiale de exploatare (cartuse, riboane, tonere, cilindru, drum kit, fuser kit, etc.) pentru echipamente periferice si masini de fotocopiat si piese de schimb, parti si accesorii pentru sisteme de calculatoa
Anunt de participare numarul 96948/26.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti , B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Publice, Tel.0213186684, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consumabile, parti si accesorii de origine si materiale de exploatare (cartuse, riboane, tonere, cilindru, drum kit, fuser kit, etc.) pentru echipamente periferice si masini de fotocopiat si piese de schimb, parti si accesorii pentru sisteme de calculatoare si imprimante si masini de fotocopiat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DRDP Bucuresti central si la punctele de lucru: Alexandria, Pitesti, Ploiesti, Giurgiu, Buzau, Targoviste, Bucuresti Nord, Bucuresti Sud
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consumabile, parti si accesorii de origine si materiale de exploatare (cartuse, riboane, tonere, cilindru, drum kit, fuser kit, etc.) pentru echipamente periferice si masini de fotocopiat si piese de schimb, parti si accesorii pentru sisteme de calculatoare si imprimante si masini de fotocopiat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30234300-1 - Compact-discuri (CD-uri) (Rev.2)
30234400-2-Discuri digitale polivalente (DVD-uri) (Rev.2)
30236113-7-Memorie dinamica sincrona cu acces aleatoriu (SDRAM) (Rev.2)
30237000-9-Piese si accesorii pentru computere (Rev.2)
30237320-8-Dischete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consumabile, parti si accesorii de origine si materiale de exploatare (cartuse, riboane, tonere, cilindru, drum kit, fuser kit, etc.) pentru echipamente periferice si masini de fotocopiat si piese de schimb, parti si accesorii pentru sisteme de calculatoare si imprimante si masini de fotocopiat
Valoarea estimata fara TVA: 332, 800RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform art. 6, alin. 3, din HG 925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.05.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 5.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate privind obligatiile de plata:
- catre bugetul de stat consolidat, in urma verificarii balantei la 31.01.2010 sau ulterior;
- catre bugetul local la data de 31.01.2010 sau ulterior.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea ContractantaCertificat constatator emis, de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate conform Ordinului INS nr. 337/2007Certificat de inregistrare fiscala (C.U.I.), copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si la 31.12.2009, vizate de organele competente.
Pentru ofertantii al caror bilant contabil pe anul 2009 nu a fost inca inregistrat la organele competente, ofertantul va prezenta balanta de verificare la 31.12.2009, in baza careia se va intocmi bilantul pe anul 2009.
- Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare minima de: 665 600 lei/162 786 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare)- Experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii (receptionarii la terminarea livrarilor)in ultimii 3 ani, a unui contract , al carui obiect a fost furnizarea unor produse similare-Se vor prezenta recomandari din partea altor beneficiari/clienti, cu referire la furnizari de produse similare celor solicitate la Experienta similara-Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii, respectiv ISO 9001; Certificare a sistemului de management de securitate si sanatate in munca OHSAS 18001; Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca pe parcursul indeplinirii contractului-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare minima (fara TVA) de: - 166 400 lei/40 697 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2010 09:30
Locul: B-dul Iuliu Maniu, nr. 401A, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro - Durata contractului de achizitie publica - de la data semnarii contractului pana la data de 31.12.2010, cu posibilitatea prelungirii acestuia, conform art.6, alin.3, din HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006, pana la data de 30.04.2011 - Valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2010 este 252.800 lei fara TVA - valoarea estimata a contractului inclusiv suplimentarea in cazul prelungirii contractului (30.04.2011) este 332.800 lei ( fara TVA)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/311 80 90, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2010 09:08