Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consumabile pentru dializa renala


Anunt de participare numarul 137362/12.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI
Adresa postala: ZORILOR, NR.1, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Punct(e) de contact: OANA GAMAN, Tel. +40 234/362520, Email: [email protected], Fax: +40 234362698, Adresa internet (URL): http: //www.spitalmoinesti.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consumabile pentru dializa renala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal de Urgenta Moinesti;str. Zorilor, nr.1, Mun. Moinesti, Jud. Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consumabile pentru dializa renala, destinati utilizarii in Sectia Hemodializa a spitalului.Valoarea minima 755.954, 00lei fara TVA pana la 31, 12, 2012si maxima 917.256, 00 lei fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consumabile pentru dializa renala-Cantitatile sunt prevazute in mod detaliat in Caietul de sarcini, Capitolul I
Valoarea estimata fara TVA: intre 755, 954 si 917, 256RON
II.2.2) Optiuni
Da
Acizit.de cant.suplimentare/similare de prod.cf.tabel si val.estimativa fara TVA- 161.302, 00 LEI
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 2% din valoarea estimata, total in valoare de 15.119, 00 RONSe constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, valabila pentru o perioada 90 de zile de la data limita a depunerii/primirii ofertelor.Garantia va fi platita in contul de virament RO26TREZ0635006XXX001116, deschis la la Trez. Moinesti, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru AC sau alte modalitati de constituire acceptate: Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru obiectivul : Furnizare Consumabile pentru dializa renala - COD CPV 33181520-3 la Spitalul Municipal de Urgenta Moinesti;str. Zorilor, nr.1, Mun. Moinesti, Jud. Bacau, pentru valoarea de 15.119, 00 .Garantia de participare se va constitui numai in lei.In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa Formular 1 sau oricare alte modalitati ce respecta prevederile legale. Conform Art.86 alin.(6) din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantii au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie. In vederea respectarii prevederilor art.88, alin.2 din HGR 925 op.ec.vor prezenta un document in care vor preciza contul IBAN? pentru restituirea garantiei de participare in timp optim. In conditiile in care ofertantul depune contestatie la CNSC (Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor) si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art 278' din OUG nr. 34/2006 actualizata si modificata Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare, conform art. 90 din HG 925/2006 inainte de data de incheere a contractului. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art 181 din OUG 34/2006aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. se solicita Formularul nr. 3 completat
Cerinta nr. 2
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Completarea Formularului nr. 4
Cerinta nr. 3
Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Completarea Formularului nr. 5
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti : Managerul- Dr. Adrian Cotirlet, Directorul financiar contabil-Ec. Gaman Oana, Sef birou Achizitii-Ec. Leca Daniela, Jurist- Botezatu Maura, As. SefMunteanu DanielaCerinta nr. 4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Completarea Formularuluinr. 17 Cerinta nr. 1
Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridical:
1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor castigatori li se vor solicita certificatele constatatoare emise de Registrul Comertului in original sau copie legalizata pentru a se verifica conformitatea documentului
Cerinta nr. 2
Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat:
1. Aviz de functionare emis de MSP pentru activitatea de comercializare a produselor solicitate (copie legalizata conform cu originalul);
Pentru persoane juridice straine:
-Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
-Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ? Formular nr. 6.Se solicita: realizarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) CA = 2 x valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv minim 1.511.908 lei. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR/BCE aferent fiecarui an in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani - Formular nr. 7
Nota: oferantul va prezenta copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare.
Cerinta nr. 2
Se prezinta cel putin un contract sau un nr. maxim de trei contracte (in copie), pentru produse similare, produse conform tabel din caiet de sarcini, (CAPITOLUL I, punctul1-Informatii generale ), valoarea unui contract trebuie sa fie de minim 755.954, 00 lei fara TVA, Formular nr. 8- . Document constatator inital/final completat si semnat sau recomandare de la beneficiar in acest sens ? pentru fiecare contract prezentat
Cerinta nr. 3
Prezentarea de mostre, descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata, se depun la sediul A.C. (secretariatul unitatii persoana responsabila ? Cojan Anca sau inlocuitor). Mostreletrebuie sa fie prezentate cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
Cerinta nr. 4
Informatii referitoare la personalul de conducere ? Formular nr. 9
Cerinta nr. 5
- Declaratie de conformitate CE ca produsul ofertat este conform cu Directiva 93/42/EEC, sau echivalent
Cerinta nr. 6
Informatii privind subcontractantii
Se completeaza Formular nr. 10 cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul cand nu sunt subcontractanti secompleteaza o declaratie in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2012 12:00
Locul: Sediu Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Pentru indeplinirea criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal ? prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, insotita de o anexa cu mentiunea succinta si precisa a modului concret de indeplinire a cerintelor (inclusiv valori, cantitati).In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare la primirea unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoareDe completat Formular nr. 112. Daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret si sunt clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara, caz in care contractul de achizitie publica va fi incheiat cu ofertantul a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In toate fazele proced.de atribuire si impotriva oricarui act al AC in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatorin cf.cu prev. art.2562 din OUG nr.34/2006 si prev. Ordinului 171/07.05.2012
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI
Adresa postala: STR. ZORILOR, NR. 1, MUN. MOINESTI, JUD. BACAU, Localitatea: MOINESTI, Cod postal: 605400, Romania, Tel. +40 234/362520, Email: [email protected], Fax: +40 234/362698, Adresa internet (URL): http: //www.spitalmoinesti.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer