Licitatie Publica - Consumabile pentru fotocopiatoare si imprimante.
Anunt de participare (utilitati) numarul 4205/05.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: SH Hateg, Tel.0254207422, In atentia: Petru Tasala, Email: [email protected], Fax: 0254777761
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Hidrocentrale Hateg
Adresa postala: Str. Progresului, nr. 38 bis, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Punct(e) de contact: SH Hateg, Tel.0254207422, In atentia: Petru Tasala, Email: [email protected], Fax: 0254777761
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Hidrocentrale Hateg
Adresa postala: Str. Progresului, nr. 38 bis, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Punct(e) de contact: SH Hateg, Tel.0254207422, In atentia: Petru Tasala, Email: [email protected], Fax: 0254777761
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Hidrocentrale Hateg
Adresa postala: Str. Progresului, nr. 38 bis, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Punct(e) de contact: SH Hateg, Tel.0254207422, In atentia: Petru Tasala, Email: [email protected], Fax: 0254777761
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consumabile pentru fotocopiatoare si imprimante.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sh Hateg, depozit central
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 260, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia cate un contract subsecvent in fiecare an cu valoare de aproximativ 65000 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de consumabile necesare bunei functionari a echipamentelor de fotocopiere si imprimare ale SH Hateg.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125000-1 - Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 260, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1300 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare.Plata se face in termen de 30 de zile de la emiterea facturii si receptia produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratii privind eligibilitatea.
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.
3)Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale.
4)Prezentare documente care sa ateste inscrierea in registrul comertului
Toate in conformitate cu fisa de date a achizitiei !
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Copie legalizata bilant contabil din anul precedent si bilantul contabil pe primele 6 luni a anului in curs, vizat de organele in drept.
2)Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este de 65.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Certificat de conformitate produs.
2)Autorizare de la producator pentru livrarea produselor.
3)Standarde de asigurarea calitatiiToate in conformitate cu fisa de date a achizitiei!
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2007 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2007 10:00
Locul: Sediul SH Hateg
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Incheindu-se un acord cadru, se va incheia in fiecare an cate un contract subsecvent.
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006, cap IX .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic si Contencios al SH Hateg.
Adresa postala: Str. progresului, nr 38 bis, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Tel.0254207404, Email: [email protected], Fax: 0254777761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2007 09:14