Licitatie Publica - Consumabile pentru imprimante
Anunt de participare numarul 73425/11.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Munteanu, Tel.0330103703, Email: [email protected], Fax: 0330103703, Adresa internet (URL): www.usv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Stefan cel Mare - Birou Achizitii Publice
Adresa postala: str. Universitatii, nr.13 (Corp. F), Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 216 147 int. 424, In atentia: d-nei Ramona Mihai, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Universitatii Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13corp E, et. 1, camera A I-e-17intre orele 8:00 si 16:00, de luni pana vineri., Localitatea: Suceava, Cod postal: 720 229, Romania, Tel.0230 216147
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consumabile pentru imprimante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Universitatii St.cel mare, str. Universitatii nr.13 Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare Consumabile pentru imprimante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 392, 860RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in sumade :190lei pentru LOTUL 1; 500 lei pentru LOTUL 2;1.400 lei pentru LOTUL 3;350 lei pentru LOTUL 4;150 lei pentru LOTUL 5;5.000 lei pentru LOTUL 6
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, contracte de cercetare etc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Numai pt asociati se solicita legaliz asociatiei, atunci cand dep of comuna, in vederea indepl in bune conditii a contr de serv. (conf art. 44/OUG34/2006), in cazul cand asociatii sunt castigat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Inf. gen. despre furnizor, F.20b) Decl. eligibilitate, F. 12 A;
c) Decl. neincadrarea in art. 181 F. 12 B;
d) Decl. Calit. de particip. la proced. F.12 C;
e) Certif. Constat.orig. , emis de of. registr. com. (CAEN: 3162, 3230, 3320, 3330, 5118, 5119, 5143, 5184, 5186, 5187, 5190, 5244, 5245, 5248 sau unul din codurile CAEN: 2651, 2640, 2670, 4618, 4619, 4652, 4651, 4690, 4743, 4742) Certif. Constat. trebuie sa fie in termen de valabilit. la data desch. ofertei (30 de zile inainte de termenul de dep.)
Pers. jurid. /fizice straine: un doc. care dov. o forma de inregistr. / atestare ori apartenenta d. p. d. v. profesional, in orig., in termen de valabilit., trad. si legaliz. la notar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va furniza un certificat ISO 9001 (sau echivalent)pentru producator si ofertant, in termen de valabilitate. Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.
- Se solicita Certificat ISO 14001 (sau echivalent)pentru producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3057
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2009 12:00
Locul: Universitatea Stefan cel Mare Suceava, Sala de sedinte, str. Universitatii, nr.13, Corp F, Etaj 2,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa delegati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original si un act de identitate (B.I. /C.I.) .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030 084, Romania, Tel.021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.+ 40 (0)230 216 321
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Universitatii Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.+40 230 520 081
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2009 17:29