Licitatie Publica - Consumabile pentru imprimante
Anunt de participare numarul 132534/06.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei. str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Tel. +40 0214301925, In atentia: Daniel Popa, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consumabile pentru imprimante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Ministerului Administratiei si Internelor ? DIRECTIA PENTRU DEZVOLTAREA CAPACITATII ADMINISTRATIVE
- Piata Revolutiei, nr. 1A, corp D, et.5, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea de consumabile pentru imprimante, necesare bunei desfasurari a activitatilor proiectului ?Sustinerea implementarii PO DCA? - cod SMIS 12062
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Lot nr. 1 ? toner pentru imprimanta HP Laserjet MFP3035 ? Q7551X ? 24 buc;
- Lot nr. 2 ? toner pentru imprimanta CANON IR 5055 ? C ? EXV22 ? 5 buc;
- Lot nr. 3 ? toner pentru imprimanta LEXMARK T640n ? 64016SE ? 6 buc;
- Lot nr. 4 ? toner pentru imprimanta LEXMARK x642e ? X644A11E ? 15 buc;
- Lot nr. 5 ? toner pentru imprimanta LEXMARK ? E250A11E ? 5 buc;
- Lot nr. 6 ? toner pentru imprimanta HP Laserjet 2300 ? Q2610 ? 1 buc;
- Lot nr. 7 ? toner pentru imprimanta HP Laserjet 1020 ? Q2612A ? 20 buc;
- Lot nr. 8 ? toner pentru imprimanta Fax CANON L100 ? FX10 ? 30 buc;
- Lot nr. 9 ? cartus negru pentru imprimanta LEXMARK Z800 ? 18C0034 ? 4 buc;
- Lot nr.10 ? cartus color pentru imprimanta LEXMARK Z800 ? 18C0035 ? 4 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 70, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot nr.1?528 lei;Lot nr.2?50 lei;Lot nr.3?72 lei;Lot nr.4?330 lei;Lot nr.5?50 lei;Lot nr.6?12 lei;Lot nr.7?160 lei;Lot nr.8?180 lei;Lot nr.9?12 lei;Lot nr.10?16 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare pentru aceste proiecte este asigurata din proiectul: Sustinerea implementarii PO DCA?, cod SMIS 12062, finantare din Programul Operational ?Dezvoltarea Capacitatii Administrative?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006,
Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiului National al Registrului Comertului sau echivalent,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale;
2.Bilant Contabil;
3.Informatii privind cifra de afaceri;
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Daca oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular. Formularul trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor declarat in oferta.2.Bilantul contabil aferent exercitiiului financiar pe ultimul an financiar incheiat (2010), vizat si inregistrat de organele competente.3.Informatii pentru ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul B.N.R. din 13.04.2011, 1 euro=4, 1140.4.Completarea formularului nr. 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Standarde de asigurare a calitatii;
2.Informatii privindsubcontractantii/asociatii;
3.Conditii privind prezentarea de mostre;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Certificatul de atestare a sistemului de asigurare a calitatii, conform standardelor internationale din seria ISO 9001, sau echivalent, eliberat de un organism specializat in domeniu, in termen de valabilitate - pentru ofertant.2.Acord sau o scrisoare preliminara de asociere ? in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instruc?iuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.3.Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare produs ofertat.Mostrele vor fi prezentate in ambalajul care urmeaza a fi livrat, marcat si sigilat de catre fiecare operator economic conform legislatiei in vigoare.Documentul justificativ privind predarea mostrelor va fi prezentat la sedinta de deschidere a ofertelor. Neprezentarea de mostre, pana la data limita de depunere a ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2012 10:30
Locul: MAI-DAACTI str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti TEL 0213167706 Fax: 021/ 316.55.77
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Numarul participantilor din partea aceluiasi ofertant sa nu fie mai mare de 2 la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul: Sustinerea implementarii PO DCA?, cod SMIS 12062, finan?are din Programul Operational ?Dezvoltarea Capacitatii Administrative?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor exista oferte financiare cu acelasi pret clasate pe primul loc, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, a carei valoare sa nu depaseasca oferta initiala, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 0213037080/11272, Email: [email protected], Fax: +40 0213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2012 11:51