Licitatie Publica - Consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri
Anunt de participare numarul 10947/20.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: Suceava, Bd. 1 MAI, nr. 6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: ing. Gheorghe Trandafir, Tel.0230 217 685, Email: [email protected], Fax: 0230 521 783
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: Suceava, Bd. 1 MAI, nr. 6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: ing. Gheorghe Trandafir, Tel.0230 217 685, Email: [email protected], Fax: 0230 521 783
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: Suceava, Bd. 1 MAI, nr. 6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: ing. Gheorghe Trandafir, Tel.0230 217 685, Email: [email protected], Fax: 0230 521 783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri (cartuse de cerneala si toner pentru imprimante, copiatoare, faxuri, filme fax, hirtie pentru copiatoare, imprimante, faxuri)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36710000-1 - Consumabile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri conform specificatiilor din caietul de sarcini anexat anuntului.
Valoarea estimata fara TVA: 415, 560RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita produse similare de +/- 50%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 8311.20 lei RON pentru toate loturile. Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale Directiei Silvice Suceava.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate;Declaratie priv neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Fiantelor Publice, privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - conform documentatiei de atribuire;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala - conform documentatiei de atribuire;Certificat constatator emis de ORC de pe linga Tribunalul teritorial - conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii bancare priv bonitatea firmei; Bilantul contabil la 31.12.2006-cf. document. de atrib;Declaratie priv. cifra de afaceri-cf.document. de atrib.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista livrari produse in ultimii 3 ani-cf.docum.atrib;Declaratie priv echipamentele tehnice si masurile aplic. pt. asigurarea calitatii;Informatii ref la personalul/organismul tehnic de specialitate pt asig. controlului calitatii;Mostre, descrieri si fotografii.(conform documentatiei de atribuire)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2007 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2007 16:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2007 10:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Suceava, bd. 1 MAI, nr. 6, Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor inscrisi.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL Suceava
Adresa postala: Suceava, str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720053, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA SUCEAVA - Oficiul Juridic
Adresa postala: Suceava, Bd. 1 MAI, nr. 6, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Tel.0230 217 685, Fax: 0230 521 783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2007 17:23