Licitatie Publica - Consumabile pentru imprimante/faxuri
Anunt de participare numarul 143677/16.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Tel. +40 214301925, In atentia: Daniel Popa, Email: [email protected], Fax: +40 213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consumabile pentru imprimante/faxuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: M.A.I.- Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6,
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 672.6 si 1, 196, 625RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa incheierii contractelor subsecvente poate fi lunara sau trimestriala, in functie de necesitati si fondurile disponibile ale Autoritatii contractante. Elementele care fac obiectul reofertarii la reluarea competitiei cu semnatarii ac.-cadru, pt atrib. contractelor subsecvente ulterioare, in vederea imbunatatirii pretului initial ofertat, sunt: tipul, cantit produsului si specific tehnice.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de consumabile pentru imprimante/faxuri necesare bunei desfa?urari a activita?ii structurilor Aparatului central al M.A.I.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform ANEXA B a fisei de date si Anexa nr. 1 a Caietului de sarcini, pentru fiecare lot in parte.
Lot 1 - Toner pentru imprimante laser/faxuri
Cantitate estimata minim/maxim la acordul-cadru: minim 2 ? maxim 1580, buc. toner.
Valoare estimata lei, fara tva, la acordul-cadru (lot 1): minim 1.419, 60 lei ? maxim 1.121.484, 00 lei.
Cantitate estimata a unui contract subsecvent: minim 1 ? maxim 720, buc. toner.Valoare estimata lei, fara tva, a unui contract subsecvent (lot 1): minim 709, 80 lei ? maxim 511.056, 00 lei.Lot 2 ? Cartuse de cerneala
Cantitate estimata minim/maxim la acordul-cadru: minim 2 ? maxim 594, buc. cartus.
Valoare estimata lei, fara tva, la acordul-cadru (lot 2): minim 253, 00 lei ? maxim 75.141, 00 lei.
Cantitate estimata a unui contract subsecvent: minim 1 ? maxim 267Valoare estimata lei, fara tva, a unui contract subsecvent (lot 2): minim 126, 50 lei ? maxim 33.775, 50 lei.Nota: Autoritatea contractanta nu are obligatia de a achizitiona produse astfel incat sa acopere cantitatea maxima estimata si/sau valoarea maxima estimata a acordului-cadru pe fiecare lot.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 672.6 si 1, 196, 625RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garan de particip este = 2% din val maxima a ac-cadru, pentru fiecare lot, astfel: Lot 1=22.429 lei, pentru IMM 50%. In cazul respingerii, unei eventuale contestatii ca nefondata, de catre CNSC, suma ce se va retine in conditiile prevazute de art. 278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006, este de 4.901, 48 lei.Lot 2=1.502 lei, pentru IMM 50%, dar nu mai putin decat 751, 41 lei, suma ce se va retine in conditiile prevazute de art. 278^1 alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006, in cazul respingerii, unei eventuale contestatii ca nefondata, de catre CNSC.Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile L.346/2004, art.16, alin.2, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de buna executie declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din L.346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.Data de referinta pentru care se va realiza echivalenta leu/euro este data publicarii Anuntului de Participare in SEAP, la cursul leu/euro stabilit de catre Banca Nationala a Romaniei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 12.- in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, acesta se va efectua in contul: RO86TREZ7005005XXX000168, deschis la Directia de Trezoreriea municipiului Bucuresti, Cod Fiscal 4267095, pana la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.87 si 88 din HG nr.925/2006.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului subsecvent. Cuantumul acesteia va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A.Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si modificat conform H.G. nr. 1045/2011: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.- prin virament bancar, se face in contul: RO86TREZ7005005XXX000168, Cont deschis la D.T.M.B, Cod Fiscal 4267095.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Note: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele si prenumele persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile / formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta, conform Formularului nr. 1.Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completaFormularulnr. 2 depus in original (lider, asociat, tert).
Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.
Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.
Nota: In cazul tertului sustinator Formularul nr. 3 se va completa numai cu literele a, c^1 si d.
Certificat de atestare fiscala (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularulnr. 4.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010.
Cerinta nr. 4 -Declaratie privind evitarea conflictului de interese
Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 5, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functii de decizie: Ion Stoica, Danut Tudor, Stelica Dragulin, Dorina Dimofte, Vasilica Petre, Daniel Gheorghe, Florin Cosmoiu, Cristian Coporan, Romica Marinescu, Emil Lungu. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor/furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Daca, initial, a fost prezentata o copie a certificatului constatator/ documentelor edificatoare, in cazul in care ofertantul este clasat pe primul loc, la solicitarea Autoritatii contractante, in etapa de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta trebuie sa prezinte originalul/copia legalizata a documentelor, in terme de 3 zile de la primirea solicitarii.
Persoane juridice/fizice straine. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii generale (datele de identificare ale ofertantului), inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 6.Valorile vor fi exprimate atat in euro cat si in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv: ANUL CURS EURO/LEI2010 -4, 21222011 -4, 23912012- 4, 3620
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind asocierea. In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente:
- Lista cuprinzand asociatii.
- Acord sau o scrisoare preliminara de asociere.
- Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.
Cerinta nr. 2Operatorul economic va prezenta in mod obligatoriu descrieri si fotografii color pentru fiecare produs al lotului din acordul cadru, conform prevederilor art. 188 alin. (1) lit. e) din O.U.G. nr. 34/2006. Descrierile vor face referire la datele tehnice iar fotografia va reflecta imaginea si codul produsului ofertat.
Se va completa Formularul nr. 13 separat pentru fiecare lot, iar descrierile si fotografiile color prezentate vor cuprinde toate reperele lotului.Neprezentarea de descrieri si fotografii color in Formularul nr. 13, are drept consecinta respingerea ofertei ca inacceptabila.
Standarde de asigurare a calitatii. Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Daca este cazul se vor prezenta urmatoarele documente: - Lista cuprinzand asociatii, conform Formularuluinr. 7.- Acord sau o scrisoare preliminara de asociere, conform Formularului nr. 8.Operatorul economic va completa Formularul nr. 13 ? Formular de prezentare a propunerii tehnice, pentru fiecare lot separat.Ofertantul va depune in original sau copii/ lizibile semnate si stampilate cu apostila "conform cu originalul", documente emise de organisme acreditate care ii confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertei.Inainte de lansarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor.Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una)Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatieiDurata rundei: 1 (una) zi lucratoare;In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele financiare depuse anterior organizarii acestei faze;Operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP conform H.G. nr. 1660/2006.Refuzul unui ofertant de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de licitatie electronica este asimilat cu retragerea ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2013 10:30
Locul: str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor prezenta o copie a C.I. si imputernicirea scrisa pentru participare emisa de reprezentantul autorizat al societatii respective. Maxim 2 persoane din partea fiecarui operator economic.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Intrucat modalitatea de atribuire este acord-cadru cu 3 (trei) operatori economici, in cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe unul din primele 3 (trei) locuri ale clasamentului, prezinta acelasi pret, Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor cu preturi egale, o noua propunere financiara in plic inchis, a carei valoare nu trebuie imbunatatita decat pana la nivelul pretuluioferta de operatorul clasat pe locul anterior.2. Contractele subsecvente se vor atribui prin reluarea competitiei cu operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, in vederea imbunatatirii pretului initial ofertat, ori de cate ori autoritatea contractanta decide achizitionarea de produse ce fac obiectul acestuia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. - Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 0213037080, Email: [email protected], Fax: +40 0213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2013 10:45