Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Consumabile pentru proceduri de epurare extrarenala (hemodializa acuta, hemodiafiltrare, si plasma exchange), utilizate in Centrul de Anestezie si Terapie Intensiva , incluse in Programul National cu Scop Curativ - PN 6 Subprogramul de tratament a seps


Anunt de participare numarul 106334/20.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Clinic de Boli Digestive si Transplant Hepatic Fundeni
Adresa postala:  Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  031415, Romania, Punct(e) de contact:  Ec.Parvulescu Adrian, Tel. 021 318 88 11, Email:  [email protected], Fax:  021 318 88 11, Adresa internet (URL):  www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Consumabile pentru proceduri de epurare extrarenala (hemodializa acuta, hemodiafiltrare, si plasma exchange), utilizate in Centrul de Anestezie si Terapie Intensiva , incluse in Programul National cu Scop Curativ - PN 6Subprogramul de tratament a sepsisului sever??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Centrala a I.B.D.T.H.Fundeni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 450, 378 si 900, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Consumabile pentru proceduri de epurare extrarenala (hemodializa acuta, hemodiafiltrare, si plasma exchange), utilizate in Centrul de Anestezie si Terapie Intensiva , incluse in Programul National cu Scop Curativ - PN 6Subprogramul de tratament a sepsisului sever??
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181500-7 - Consumabile de uz renal (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 450, 378 si 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 18 000 lei fara TVA; Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a Contractelor Subsecvente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat: Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti?Programul National cu Scop Curativ PN 6 Subprogramul de tratament a sepsisului sever
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia formal in vederea depunerii ofertei comune, iar legalizarea asocierii devine obligatorie numai in cazul in care oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale)pentru persoanejuridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie(Consiliul Local;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor;Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationalasau Teritoriala (CUI) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
Situatia financiar contabila ? bilant financiar contabil la 31.12.2009 vizat de D.G.F.P.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.livrari de produse similare efect.in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livr., beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contract.sau clienti privati;Exp.similara se completeaza formular din sect.IV;Prezentarea unui certificat, emis de organisme independ.acreditate(nat.sau intern.), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea ofertantului ca are implementat: un sistem de management al calitatii in conf.cu ISO 9001, sau echivalent(se va atasa o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea?conf.cu orig.? In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, I.C.B.D.T.H.F. va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene precum si alte documente relevante in acest sens: manualul calitatii sau rapoarte de audit extern privindsistemul calitatii;
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale, inclusiv anexa sau Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, directiva 98/79 CEE, directiva 90/385 CEE sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertei, in copie conform cu originalul semnata si stampilataAutorizatia de comercializare de la producator, tradusa in limba romana, valabila la data deschiderii ofertei, in copie conform cu originalul semnata si stampilata;
Autorizatie/Aviz de functionare emisa/emis de Ministerul Sanatatii valabila la data deschiderii ofertei (se va atasa o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?)
Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1969/04.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 12:00
Locul: Institutul Clinic de Boli Digestive si Transplant Hepatic Fundeni Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana autorizata din partea fiecarui ofertant, comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucurest, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 41, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  str.Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucurest, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319 51 80, Email:  [email protected], Fax:  021 319 51 80, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta pe care ofertantul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic de Boli Digestive si Transplant Hepatic Fundeni
Adresa postala:  Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea:  Bucurest, Cod postal:  031415, Romania, Tel. 021 318 88 11, Email:  [email protected], Fax:  021 318 88 11, Adresa internet (URL):  www.bdth-fundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2010 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer