Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consumabile pentru tehnica de calcul


Anunt de participare (utilitati) numarul 145223/26.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel. +40 0232276205, Email: [email protected], Fax: +40 0232410852, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consumabile pentru tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul STFC Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare consumabile pentru tehnica de calcul conform prevederi caiet sarcini si anexa la acesta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30125110-5-Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consumabile pentru tehnica de calcul conform prevederi anexa la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 48, 785.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare=970, 00 lei sau echivalent in valuta la cursul stabilit de BNR pentru data publicarii anuntului de participare in SEAP, valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor si poate fi constituita prin: - depunere de numerar la casieria autoritatii contractante; - OP in contul STFC Iasi, RO95BPOS24002822965ROL01 deschis la BancPost Iasi (CUI STFC Iasi: RO11054545); pe OP trebuie mentionate nr. si denumirea procedurii pentru care se constituie; - scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante?formular E1, in orig; - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.de asigurari. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la termenul stabilit pentru deschiderea ofertelor conform art. 86, alin. (6) din HG 925/2006. Restituirea garantiei de participare se va face in baza formularul E2 transmis la fax 0232-410852. Garantia de buna executie=6% (3% pentru IMM) din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie (formularul F6 in original); - depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante; - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, caz in care, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante pe care il va alimenta initial cu minim 0, 5% din pretul contractului, conf. art. 90, alin. 3 din HG 925/2006; - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea cf. art. 180 din OUG 34/2006-formular F1a, in original (se va depune de catre ofertant / ofertant asociat / tert sustinator, dupa caz);
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006-formular F1b, in original (se va depune de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz; tertii sustinatori vor depune declaratia doar pt. lit. a, c1 si d);
3. Declaratie pe propria raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) pentru obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?formular F1c, in original;
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006?formular F1d, in original (se va depune de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz);(in vederea completarii acestei declaratii precizam persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Iordan Vintila ? Director, Mihai Pavaluc ? Contabil Sef, Vasile Ghidiu ? Sef Divizie Comerciala, Dumitru Vatajanu ? Sef Serviciu Tehnic, Ionel Maxim ? Sef Birou Patrimoniu Achizitii, Mihai Luchian ? inginer, Mariana Ilie ? Sef Serviciu Financiar, Eliza Savin ? Sef Serviciu Contabilitate BVC, Bogdan Stoica ? Sef Serviciu Juridic, Camelia Topala ? inginer)
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-form.F1e in original 1. Informatii referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei:
- Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN din certificat; ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor; inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va depune documentul in original/copie legalizata;
- Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? in copie legalizata, anexandu-se si traducerea legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, formular F2; (conversia leu - euro se face prin raportare la cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; furnizarile de produse se confirma prin prezentarea a minim o recomandare sau certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar
Modalitatea de indeplinire
Va contine valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-formular F3a, in original.Se va prezenta minim o recomandare sau certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 etapa, durata 1 zi;obiect proces repetitiv de ofertare=pret;fara limite pt.imbunatatire val;ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si nrul.de particip;inf.relevante ref.la echip.folosit si cond.concrete de realizare a licit.electr: www.e-licitatie.ro.Pot participa doar oper.econ.care au depus oferte admisibile in prima etapa si care sunt inregistrati in SEAP.Daca op.econ.nu modif.pretul in cadrul licit.electr., la stabilirea clasamentului final se va lua in considerare oferta financ.depusa anterior etap.electronice introdusa in SEAP de autorit.contractanta. Oferta castigatoare va fi cea care are pretul cel mai scazut dintre ofertele acceptate dupa et.finala de licit.electr.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, contin acelasi pret minim al ofertei, se va solicita respectivilor op.econ.o noua prop. financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit op.econ. a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
stfc is 3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2013 10:00
Locul: STFC Iasi, Piata Garii, nr. 1, Corp B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Mai multi op.economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna (asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare), caz in care, in cadrul ofertei se va depune un acord de asociere. At.cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, sit. econ.si financiara si/sau capacit.tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor.Capacit.econ.si financiara si/sau cea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indif.de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si tert sustinator, caz in care acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in orig.al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune, neconditionat, la dispozitia ofertantului res.financiare si/sau tehnice si profesionale invocate (persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit.care determina excluderea din procedura conf.prevederi art.69^1, art.180 si art.181, lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006). In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret minim al ofertei, se va solicita respectivilor ofertanti o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederi art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al STFC Iasi
Adresa postala: Piata Garii, nr. 1, Corp B, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2013 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer