Licitatie Publica - Consumabile pentru tehnica de calcul si serviciilor de refill cartuse si tonere refolosibile
Anunt de participare (utilitati) numarul 114115/14.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. 0232/230291, Email: [email protected], Fax: 0232/230291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consumabile pentru tehnica de calcul si serviciilor de refill cartuse si tonere refolosibile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RTFC Iasi - Serviciul A.A.A.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consumabile pentru tehnica de calcul si servicii de refill cartuse si tonere refolosibile, conform prevederi caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30125110-5-Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30125120-8-Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 54, 455.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 1080 lei; garantia de buna executie = 6% din valoare contract fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - formular F 1, in original
2.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - formular F 2, in orig;
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea (fara datorii) a obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata;
4. Certificat privind plata (fara datorii) a taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala - in original sau copie legalizata;
5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni aflate sub incidenta art. 21 din Legea nr. 26/1990 - in original sau copie;
Nota: Certificatele constatatoare trebuie sa fie valabile cel putin la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. raportare contabila la 30.06.2010 inregistrata la organele competente, in copie lizibila;
2. fisa de informatii generale, din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - formular F 3, in original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor contracte de furnizare a produselor care fac obiectul prezentei proceduri efectuate in ultimii 3 ani, si se va anexa 1 (una) recomandare aferenta ? formular F 4, in original;
2. declaratie pe proprie raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - form.F5, in orig.; se vor anexa CV-uri ale persoanei desemnata sa conduca societatea si a persoanei responsabila de contract;
3. declaratie referitoare la dotarea de utilaje, echipamente tehnice si mijloace de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor de refill ? formular F15 in original;
4. decl.propria raspundere privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de furnizare ? original.5.dovada aplicarii managementului calitatii, certificat SR EN ISO 9001:2001 privind furnizarea de produse si prestarea serviciului solicitat sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 etapa.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC Iasi 1/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2011 10:00
Locul: RTFC Iasi, B-dul N.Iorga, nr.2, et.1, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SNTFC "CFR CALATORI" nu incheie/atribuie acord cadru/contract (funizare/servicii/lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Iasi
Adresa postala: B-dul N.Iorga, nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel. 0232/221410, Fax: 0232/221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2011 12:11