Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consumabile si solutii pentru aparatele de hemodializa


Anunt de participare numarul 142514/15.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Adresa postala: STR. CLINICILOR NR. 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Punct(e) de contact: IOANA-CRISTINA POJAR, Tel. +40 0264/595271, Email: [email protected], Fax: +40 0264/595271, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consumabile si solutii pentru aparatele de hemodializa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj-Napoca, Str. Clinicilor nr. 3-5
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 357, 512RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Intre 1 si 12 contracte sub./an. Frecventa acestora va fi stabilita in functie de necesitatile Autoritatii Contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Consumabile si solutii pentru aparatele de hemodializa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
33181500-7-Consumabile de uz renal (Rev.2)
33692800-5-Solutii de dializa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt./Lot PRODUSUL U.M. Cant. Min.1 luna/ acord-cadru Cant. Max./acord-cadru-24 luni Cantitate minima/ contract subsec. Cantitate maxima/ contract subsec.
I Consumabile si cateterepentru aparat de hemodializa tip Fresenius 4008S1 Dializoare sintetice- low flux buc. 150 4050 150 2000
2 Dializoare sintetice-high flux buc. 50 1350 50 1000
3 Diasafe plus buc. 4 108 4 50
4 Set linii sange pentru dializa la doua ace, compatibilitate atestata cu aparatele de tip Fresenius 4008 S buc. 80 2160 80 1000
5 Set linii sange pentru dializa la un singur ac, compatibilitate atestata cu aparatele de tip Fresenius 4008 S buc. 80 2160 80 1000
6 Spike buc. 80 2160 80 1000
7 Conector in Y buc. 100 2700 100 1000
8 Fistuline 16 G arteriale si venoase buc. 50 1350 50 600
9 Fistuline 17 G arteriale si venoase buc. 50 1350 50 600
II Consumabile si solutii ptr. ap. De hemodializa tip Gambro1 Set linii de sange pentru hemodializa cu pompa simpla compatibile cu aparatele de hemodiliza Gambro, autorizate de fabricantul aparatului de hemodializa tip Gambro buc. 20 540 20 250
2 Set linii de sange pentru hemodializa cu pompa dubla compatibile cu aparatele de hemodializa Gambro, autorizate de fabricantul aparatului de hemodializa tip Gambro buc. 20 540 20 250
3 Cartus bicarbonat /solutie concentrata pentru hemodializa cu bicarbonat(componenta bicarbonat cartuse) buc. 50 1350 50 600
4 Cartus pentru curatare cu Na2CO3 compatibil cu aparatele Gambro buc. 40 1080 40 500
5 Cartus destinat decalcificarii si dezinfectarii aparatului de hemodializa , compatibilitate atestata cu aparatele de dializa Gambro buc. 40 1080 40 500
III Solutii ptr. Ap. De hemodializa tip Gambro si Fresenius1 Solutieconcentrata pentru hemodializa tip bicarbonat, componenta acida, compatibila cu aparatele de hemodializa Gambro si Fresenius(contine Ca++1, 50mmol/L) l 1000 27000 1000 12000
2 Solutieconcentrata pentru hemodializa tip bicarbonat, componenta acida, compatibila cu aparatele de hemodializa Gambro si Fresenius(contine Ca++1, 25mmol/L) l 15 405 15 200
3 Solutieconcentrata pentru hemodializa tip bicarbonat, componenta acida, compatibila cu aparatele de hemodializa Gambro si Fresenius(contine Ca++1, 75mmol/L) l 15 405 15 200
4 Solutieconcentrata pentru hemodializacomponenta bazica sub forma de cartus, compatibilitate atestata cu sistemul Fresenius buc. 170 4590 170 2200
IV Solutii dezinfectante ptr. Ap. De dializa tip Fresenius1 Acid peracetic(bidon 10L) l 40 1080 40 500
2 Sporotal = hipoclorit de sodiu(bidon 5 L) l 20 540 20 250
3 Clearsurf(budon 2 L) l 2 54 2 25
V Solutii dezinfectante ptr. Ap. De dializa tip Gambro1 Acid citric50%(bidon 10 L) l 60 1620 60 800
VI Catetere uniluminalede hemodializa1 Cateter de hemodializa uniluminal8 F 12 cm buc. 5 135 5 60
2 Cateter hemodializa uniluminal8 F13, 5 mm buc. 10 270 10 140
3 Cateter de hemodializa uniluminal8 F 20 cm buc. 5 135 5 60
VII Catetere biluminalede 12 cm de hemodializa1 Cateter de hemodializa biluminal 12 cm-extensii drepte buc. 8 216 8 100
2 Cateter de hemodializa biluminal 12 cm- extensii curbe buc. 4 108 4 50
VIII Catetere biluminalede 15 cm de hemodializa1 Cateter de hemodializa biluminal 15 cm-extensii drepte buc. 8 216 8 100
2 Cateter de hemodializa biluminal 15 cm- extensii curbe buc. 4 108 4 50
IX Catetere biluminalede 20 cm de hemodializa1 Cateter de hemodializa biluminal 20 cm buc. 15 405 15 200
X Catetere biluminalede 25 cm de hemodializa1 Cateter de hemodializa biluminal25 cm10 270 10 130
XI Hemoperfuzie1 Cartus cu carbune activbuc. 5 135 5 60
XII Materiale consumabile pentru dializa peritoneala1 Capacel cu dezinfectant buc. 80 1920 80 1000
2 Suport CAPD-organizator pentru dializa peritoneala buc. 1 24 1 12
3 Adaptor cateter de dializa peitoneala compatibil cu sistemul Stay-safe buc. 1 24 1 12
4 Extensie cateterde dializa peitoneala compatibil cu sistemul Stay-safe buc. 2 48 2 24
5 Cateter pt.dialza peritoneala tip tenckhoff adulti 36cm buc. 1 24 1 12
6 Dezinfectant pt. dializa peritoneala/ alcool 500 ml l 1 24 1 12
7 Dezinfectant pt. dializa peritoneala/alcool 250 ml l 1 24 1 12
8 Pungi cu solutie pentru dializa peritoneala Stay 2, 2l buc. 80 1920 80 1000
9 Pungi cu solutie pentru dializa peritoneala Stay safe4, 2 l buc. 20 480 20240
Valoarea estimata fara TVA: 1, 357, 512RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 14090lei Perioada de valabilitate: va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Mod de constituire: Forma de constituire a garantiei de participare: se poate constitui printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata confirmat de banca, in contul autoritatii contractante (RO22TREZ2165005XXX006884) deschis la Trezoreria Cluj, iar in cazul scrisorii de garantie bancara se precizeaza completarea conform formularului A. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art..87 alin.1 din HG 925/2006, conform dispozitilor art. 86 alin.3 din HG 925/2006. In cazul de fata se poate depunere si in numerar la casieria autoritatii contrcatante, cladirea Directiei, et.1, Str. Clinicilor nr. 3-5 (orar L-V: 12-14 si V: 11-12) In cazul in care, contestatia depusa la CNSC este respinsa, se va retine din garantia de participare, conf. Art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006. Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346 / 2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei. Cuantum: 5% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: - scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ; - Instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii din diverse surse.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar persoanelor cu putere de reprezentare, de decizie/certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Personal cu functii de raspundere: Dr. Cristiana Ciortea, Ec. Delia Dragomir, Dr. Claudia Gherman, Jr. Viviana Santamarian, Ec. Ioana Pojar, As. Sef. Cristina Oltean, Prof. Dr. Dan Vladutiu, Resp.-Achiz.- Ec. Alina Marian.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.2. Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii pentru importul si comercializarea echipamentelor medicale specifice obiectului procedurii, conform Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cuprinzand si cifra de afaceri globali pe ultimii 3ani.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)Formular 6.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente de conformitate pentru produsele ofertate emise de catre organisme abilitate, eliberate in baza Directivei dispozitivelor medicale 93/42/CEE din care reiese conformitatea produselor.
Capacitatea de a livra produse similare - Mostre de produs - se vor prezenta mostre pentru produsele din lotul ofertat, conforme cu cerintele din Caietul de sarcini.Formularul 10 cu anexa
Certificare privind implementarea unui sistem de management al calitatii pentru ofertant - ISO 9001/2008 sau alte documente din care sa rezulte implementarea unui sistem de management al calitatii pentru ofertant - ISO 9001/2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente de conformitate cu directiva 93/42/CEEMostre de produs. Formularul 10 cu anexaCertificate sau documente echivalent care ateste acest fapt.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
61
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care procedura de atribuire se desfasoara online si se constata faptul ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de depunere a contestatiei vor fii conforme cuart. 256.2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Clinicilor nr. 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Tel. +40 0264595271, Email: [email protected], Fax: +40 0264595271
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2013 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer