Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSUMABILE STERILIZARE


Anunt de participare numarul 138170/15.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSUMABILE STERILIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Clinic Fundeni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 037, 300 si 3, 111, 900RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea celui mai mare subsecvent este valoarea minima a acordului cadru. Inchieierea contractelor subsecvente se va face in functie de alocarile bugetare si necesitatile autoritatii contractante, frecventa fiind trimestriala .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSUMABILE STERILIZARE, conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33198200-6 - Saculete sau plicuri din hartie pentru sterilizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consumabile de sterilizare conform caietului de sarcini. valoarea minima 1.037.300, 00 si maxima 3.111.900, 00
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 037, 300 si 3, 111, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP 7000 lei, valabilitate 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari; virament bancar, confirmat, in contul autoritatii contractante. Garantie de buna executie se constitue in cuantum de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, exclusiv TVA, in termen de 10 zile lucratoare de la semnarea contractului.Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari; virament bancar, confirmat, in contul autoritatii contractante. Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Modul de constituire: Instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(conf.prev.art.90, al.1 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare)sau retineri succesive din plata facturilor.In acest caz, contractantul areobligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral saumajoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent inadministrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contract(conf. prev art.90, al.3 din HG 925/2006 modif prin art.I dinHot. 1045 din 19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea art.180 din OUG. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006, Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conformart. 69^1 Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante
lista completa www.icfundeni.ro sectiunea activitati / activitate achizitii publice(Dr. Orban CarmenDr. Alina Daniela TanaseEc. Emilia GrigoreStoica FloricaMandrescu RaduParvulescu AdrianTimariu TeodorSandu AndreeaMarian SoareDr.Camelia GhitaMocanu Oana Otilia ) (mentionate in sectiunea formulare);, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala (CUI), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiAutoritatea contractanta va solicita ofertnantului / ofertantilor cistigatori depunerea certificatului constatator in original., Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Autorizatie/Aviz de functionare emisa/emis de Ministerul Sanatatii Publice, conform Legii nr. 176/2000.Certificatde atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Ofertantul va prezenta:
Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, valabil la data licitatiei.
Pentru operatorii economici straini se solicita si se accepta documente echivalente certificatelor mentionate la acest punct.
Forma de prezentare: original sau copie semnata si stampilata conform cu originalulCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Ofertantul va prezenta:
Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, valabil la data licitatiei.
Pentru operatorii economici straini se solicita si se accepta documente echivalente certificatelor mentionate la acest punct.
Forma de prezentare: original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil la 31.12.2011si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Asigurarea calitatii produsuluiProdusele trebuie sa poarte marcajul european de conformitate CE care se face pe baza declaratiei de conformitate a producatorului, conform Ordin Ministerului Sanatatii nr. 253/2010, autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei daca nu se specifica altfel in context.
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Experienta similara;Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile/ certificatele constatatoare din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) a) Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul unitar, fara TVA, exprimat in lei/unitate de masura b) Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1) Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA - Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA - Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NU - Se va utiliza pasul de licitatie: NU c) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda; 2 -licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; -durata rundei este de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S101-167879 din 30.05.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2012 12:00
Locul: Sediul Institutului Clinic Fundeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturiunitare egale la ofertantii clasati pe locul I, dupa organizarea etapei finale de licitatie electronica, se va solicita o noua propunere financiara inplic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Noua propunerefinanciara se va depune la ICF. Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica insolicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta. Daca, dupa sedinta de reofertare de la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca fazafinala a procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte prezinta egalitate de preturi, atunci comisia de evaluare va desemna castigatoareoferta financiara care a avut pretul cel mai scazut consemnat in Procesul verbal de deschidere . Castigatorul va fi desemnat prin aplicareacriteriului de atribuire stabilit in procedura ? pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104641, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI departamentul juridic
Adresa postala: Sos. Fundeni nr. 258, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 22322, ,Romania, Tel. +40 213172194, Fax: +40 213172194, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2012 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer