Licitatie Publica - Consumabile tehnica de calcul - INTERMEC
Anunt de participare (utilitati) numarul 92958/09.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Simiocencu, Tel.021/2007408, Email: [email protected], Fax: 021/2007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii potale
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consumabile tehnica de calcul - INTERMEC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco-depozit beneficiar, Depozit Central de Marfuri/Materiale cu sediul in Calea Grivitei, nr. 64-66, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consumabile tehnica de calcul - INTERMEC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192800-9 - Etichete autocolante (Rev.2)
30192320-0-Panglici pentru imprimante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LotI: 1.Ribon Intermec Premium HP66(mare)-110buc.;2.Ribon Intermec Standar GP02(mic)-31.200buc.;3.Role etichete autoadezive pt. Intermec Easy Coder 601XP(mari), 5330buc/rola-32 role;4.Role etichete Intermec Easy Coder PC4(mici), 1.500buc/rola-46.543 role;
LotII: 1.Etichete autocolante 105x37mm, 16etichete/coala, cutie 100 coli-127 cutii;2.Etichete autocolante 105x57, 10 etichete/coala A4, cutie 100 coli - 92 cutii;3.Etichete autocolante64, 6x33, 8m, 24 etichete/coala A4, ambalate 100 coli/cutie-182 cutii;4.Etichete autocolante 70x42, 4 mm, 21 etichete/coala; cutie 100 coli - 165 cutii; 5.Etichete autocolante 70x37 mm, 24 etichete/coala A4, ambalate 100 coli - 21 cutii;6.Etichete autocolante galbene 25x16 mm, 1000 buc/rola - 10 role; 7.Etichete autocolante, 8 etichete/coala A4, 105x75mm, ambalate 100 coli/cutie-115 cutii;8. Etichete TERMO 51 TTR(destinate tiparirii prin transfer termic)101, 6x135, 7), ambalate 1000 etichete/rola - 134 role
Valoarea estimata fara TVA: 1, 829, 656.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de: LotI-33.000 lei si LotII-1.300lei si se va depune in contul CN Posta Romana SA RO23BPOS85002717790ROL02 deschis la BancPost Reprezentanta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii CN Posta Romana SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
COnform art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute l art.181;Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;Certificat de cazier fiscal;Certificat constatator emis de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008;Fisa de informatii generale si cifra de afaceri;Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 830.258 EUR pt lotul I si 34.000 EUR pentru Lotul II.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de comercializare;Document edificator care sa ateste originea produsului si anul fabricatiei;Document care sa ateste garantia prevazuta de producator/importator;Declaratie de conformitate a produsului, emisa de producator/importator;Mostre, descrieri si/sau fotografii;declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune;declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;ISO 9001/2001;ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform pct. IV.3) din Fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2010 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2010 10:00
Locul: Bd. Dacia, nr. 140, parter, et.3-11, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Posta Romana SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd. Dacia, nr. 140, parter, et. 3-11, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel.021/2009258, Fax: 021/2009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2010 15:24