Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contact pentru achizitia de lucrari, proiectare si dotare la cheie pentru Spitalul Judetean de Urgenta Sibiu


Anunt de participare numarul 45761/08.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Sanatatii Publice
Adresa postala: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010024, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Mihailescu, Tel.3072594, Email: [email protected], Fax: 3072508, Adresa internet (URL): www.ms.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contact pentru achizitia de lucrari, proiectare si dotare la cheie pentru Spitalul Judetean de Urgenta Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contact pentru achizitia de lucrari, proiectare si dotare la cheie pentru Spitalul Judetean de Urgenta Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
33100000-1-Aparate si instrumente medicale (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contact pentru achizitia de lucrari, proiectare si dotare la cheie pentru Spitalul Judetean de Urgenta Sibiu
Valoarea estimata fara TVA: 427, 307, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.04.2008 pana la 23.04.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare -scrisoare de garantie bancara - 3.500.000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii, credite bancare, fonduri de la bugetul destat / bugetul local, credite externe
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va completa-Declaratie privind eligibilitatea.
2. Ofertantul va completa-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
ofertantul va prezenta Certificatul constatator de atestare fiscala.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de
autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau
are domiciliul.3. Ofertantul va completa -Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul
depunerii unei oferte comune.
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa
camera de comert si industrie nationala sau teritoriala valabil pe o
perioada de maxim 30 de zile de la data emiterii.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare
ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din
punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va completa -Informatii generale. Cifra de afaceri anuala din ultimii 3 ani: egala sau mai mare decat limita minim impusa de 1281921000 lei.
2. Asigurare de Raspundere Civila
de pana la 2.500.000 Euro pe fiecare caz de dauna3. Ultimul bilant contabil inregistrat de catre o autoritate competenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va completa - Declaratie pe proprie raspundere privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, serviciile prestate in ultimii
trei ani si produsele furnizate in ultimii trei ani.2. Ofertantul va prezenta cel putin 3 recomandari3. Ofertantul va completa -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti4. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele,
echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe5. Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/ clienti.
6. Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca side protectie a muncii7. Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditate, confirma sistem de management al calitatii si de mediu.
8. Ofertantul va completa -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Experienta similara - Referinte relevante in ultimii 5 ani- conform documentatiei de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S151-187917 din 08.08.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2008 11:00
Locul: sediul MSP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sect 3, Localitatea: , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10033, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegala, iar plangerea in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA DIN MSP
Adresa postala: str. Cristian Popisteanu, nr. 1-3, sector, Localitatea: Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 10032, Romania, Tel.0213072597, Fax: 0213072595, Adresa internet (URL): www.ms.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2008 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer