Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contactori


Anunt de participare (utilitati) numarul 134641/06.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 232405619, In atentia: Dana Balauca, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC E.ON Moldova Distributie SA
Adresa postala: str Ciurchi nr 146-150, la REGISTRATURA, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contactori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La depozitele E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE din Bacau/Suceava sau magaziile din Botosani, Iasi, Neamt si Vaslui
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 55, 014.69 si 220, 058.74RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual, minim un contract subsecvent. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 110.029, 37 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contactori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31681410-0 - Materiale electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de produse ce urmeaza a fi achizitionate se regasesc in ANEXA 1 din Caietul de Sarcini si reprezinta cantitatile estimate pentru 1 an de zile din acordul cadru.Cantitatea minima pe durata intregului acord cadru este 216 buc.Cantitatea maxima pe durata intregului acord cadru este 432 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 55, 014.69 si 220, 058.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 4.181, 12 RON. Valab gar de part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valab cel putin 90 de zile de la data limita de dep oferte. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Fisa de date a achizitie.? conform art. 86 / HG 925. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: ? Scrisoare de garantie bancara, in original, in favoarea autoritatii contractante (conform Formularului 11) ? Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor. ? Instrumente de garantare emise de catre o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante. Nu se accepta fila CEC, bilet la ordin sau depunere de numerar la casieria autoritatii contractante. Cont RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau In cazul in care operatorii economici implicati in procedura depun contestatie la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma care se va calcula conform prevederilor art 2781- aliniat 1 din OUG 34/2006, si anume: 2.200, 59 lei (calculat conform lit.a). Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % (5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin (2) ?(4), care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate sau -scrisoare de garantie bancara de buna executie care se va constitui anexa la contract sau -retineri succesive din facturile prezentate conform H.G. nr. 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12A;2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 13A; In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; Director General Adjunct: Catalin DRAGOI; Director General Adjunct : Livioara SUJDEA ; ec. Nicoleta Apostol ; ing. Marius Ciobanu; ing. Stelian Buliga, ing. Catalin Strugaru, ing. Ctin Brinza
4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular 13B;5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Persoane juridice romane: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data deschiderii ofertelor (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificat constatator, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu un numar de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte: Domeniul/domeniile de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. (in conformitate cu prevederile art.181, lit a din OUG nr.34/2006 autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura daca s-a pronuntat falimentul). Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care acesta prezinta actul in copie conforma cu originalul, sa prezinte, pentru conformitate, Certificatul constatator in original/copie legalizata. Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti / asociati, ofertantul va fi declarat descalificat.Este obligatorie prezentarea unui certificat de rezidenta fiscala valabil pe perioada derularii contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globale. Se solicita Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani pentru persoanele juridice romane. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa faca dovada derularii de contracte incheiate cu beneficiari in ultimii 3 ani, similare ca natura si complexitate cu obiectului achizitiei. Suma contractelor pentru furnizarea de produse similare, sa fie in valoare de cel putin 110.029, 37 lei (valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent). In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind experienta similara detaliata mai sus trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Echivalenta leu/euro se va stabili prin raportare la data publicarii anuntului de participare. Formularul F5 va fi insotit de cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme furnizarea de produse de natua si complexitatea achizitiei precum si de cel putin o recomandare de la beneficiari.
Schite tehnice /fise tehnice/ mostre / fotografii. Candidatul va prezenta mostre.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti? In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de furniz, are obligatia de a preciza :1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din totalul prod furniz ex 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. 5.Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F7 completat.
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare ref la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la stand de asig a calitatii si stand de protectie a mediului trebuie prez de fiecare asociat in parte. Situatia ec-fin si capac tehnica si/sau profes se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante: - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Numar puncte pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei?= 80 puncte. Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (80 puncte);b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: pret(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
Termen de livrare (zile)
20%
Descriere: Numar puncte pentru factorul de evaluare ?termen de livrare?= 20 puncte. Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de livrare? se va acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre termenele de livrare ale ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (20 puncte); b) pentru alt termen de livrare decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (termen de livrare minim/termen de livrare(n)) x punctajul maxim alocat, unde: termen de livrare(n)=termenul de livrare din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Ofertele cu termen de livrare mai mari de 15 zile vor fi declarate neconforme, iar cele mai mici de 7 zile nu se vor puncta suplimentar.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
24796/07.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este copie dupa documentatia nr 19132. Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere conform art 172 alin (3) din OUG 34/2006, ofertele aflate in aceste cazuri se returneaza nedeschise; Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea: ?Documente si clarificari?. In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta economica. Ofertele vor fi transmise in plic inchis.(Valoarea estimata reprezinta minim 25%, iar valoarea maxima reprezinta 200%.)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Ciurchi, nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405998, Email: [email protected], Fax: +40 232405998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer