Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTACTORI


Anunt de participare (utilitati) numarul 38513/07.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: ANISOARA MEMENDUF, Tel.0241.80.53.07, In atentia: SERVICIUL ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONTACTORI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea Teritoriala Constanta: la Magazia Ovidiu (Loc.Ovidiu, Str. Tulcei Nr. 10);
Unitatea Teritoriala Calarasi: la Magazia Calarasi (Loc.Calarasi, Str. Dobrogei Nr.50);
Unitatea Teritoriala Slobozia: la Magazia Slobozia (loc.Slobozia, str. Amara nr.4)
Unitatea Teritoriala Tulcea: la Magazia Tulcea (Loc.Tulcea, Str. Victoriei Nr. 95).
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 000 si 1, 300, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente trimestriale, livrarea produselor se va face lunar/trimestrial.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ofertantii vor depune obligatoriu oferta comerciala pentru toate produsele licitate.
Autoritatea contractanta va incheia un singur acord cadru cu un singur operator economic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31681100-4 - Contacte electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de produse ce pot fi achizitionate pe durata acordului cadru sunt cuprinse in anexa la Caietele de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 000 si 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 2350 RON(1175 RON-IMM). Garantia de buna executie 10%(5%-IMM) din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei, certificate constatatoare privind plata impozitelor catre bugetul de stat si locale la data de 31.10.2007, certificat constatator emis de Of. Reg. Comertului de pe langa Tribunal - pt. persoane juridice romane, documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica in conf. cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit - pt. persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cifra de afaceri globala (pe ultimii 3 ani), Informatii privind situatia financiara; in cazul in care formularul nu este vizat de DGFP acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Producatorii de echipamente si materiale electrice trebuie sa detina Autorizatii de comercializare eliberate de catre S.C. ELECTRICA S.A, ENEL Italia sau echivalent. Autorizatii pentru livrarea produselor (in cazul distribuitorilor). Declaratie pe proprie raspundere ca la intocmirea ofertei tehnice se vor respecta specificatiile de echipamente si asigurarea calitatii, si conditiile impuse prin caietul de sarcini.Ofertantii vor prezenta o lista care cuprinde produse furnizate in ultimii 3 ani, de natura produselor ofertate, insotita de o Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, si de certificari de buna calitate emise de beneficiari. Declaratie care contine informatii privind personalul responsabil direct de indeplinirea contractului.Asigurarea calitatii, Prezentarea certificatelor privind sistemul de management de mediu conform standardului SR EN ISO 14001:2005 (pentru producatori) sau prezentarea de liste cu proceduri de mediu in conformitate cu obiectul activitatii prestate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita prin numerar la sediul autoritatii contractante sau OP in contul RO62CITI0000000700086003 deschis la Citibank, Romania S.A.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2007 11:00
Locul: STR. NICOLAE IORGA NR.89A, CONSTANTA-SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va adjudeca procedura de achizitie pe criteriul PRETUL CEL MAI SCAZUT, calculat pentru fiecare ofertant/lot aplicand urmatoarea formula de calcul aferenta produselor cuprinse in lotul respectiv: V=sum(Vol.min*Pu)/sum(Vol.min)unde: V= Valoare unitara ofertaVolmin= cantitate minima totala de produse (prevazuta in tabelele din caietele de sarcini, vezi col.11)Pu = pret unitarPropunerea financiara va cuprinde pretul unitar pentru fiecare produs cuprins in anexa caietului de sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL , SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. TRAIAN NR. 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Fax: 0241/616.003
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE A CONTESTATIEI VA FI DE CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR.89A CONSTANTA, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241.805046, Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2007 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer