Licitatie Publica - Container flexibil(big-bag)
Anunt de participare numarul 8815/04.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala a Sarii - SA
Adresa postala: Calea Victoriei 220, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Crimu, Tel.021.317.89.81, Email: [email protected], Fax: 021.317.89.80, Adresa internet (URL): www.salrom.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala a Sarii, SucursalaCacica
Adresa postala: str.Republicii nr.9, Localitatea: Cacica, Cod postal: 727095, Romania, Tel.727095, In atentia: Ing.Enache Ion, Email: [email protected], Fax: 0230237084
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Societatea Nationala a Sarii, SucursalaCacica
Adresa postala: str.Republicii nr.9, Localitatea: Cacica, Cod postal: 727095, Romania, Tel.727095, In atentia: Ing.Enache Ion, Email: [email protected], Fax: 0230237084
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala a Sarii, SucursalaCacica
Adresa postala: str.Republicii nr.9, Localitatea: Cacica, Cod postal: 727095, Romania, Tel.0230237293, In atentia: Ing.Enache Ion, Email: [email protected], Fax: 0230237084
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Extractie si preparare sare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Container flexibil(big-bag)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala Cacica
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Containerul flexibil (big bag) este folosit la ambalarea sarii, greutatea incarcaturii 1000 kg .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25220000-9 - Articole din plastic pentru ambalare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5000 bucati
Valoarea estimata fara TVA: intre 75, 000 si 80, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 3200 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii.Platra prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale precum si contributia pentru sigurarile sociale de stat.Autorizatie de functionare .Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificat de Cazier Fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale .Recomandari minim 3 din partea altor beneficiari.Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2007 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2007 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire pentru persoana ce va participa la sedinta de deschidere a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Diniciu Golescu nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Email: [email protected], Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str.Stefan cel Mare, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Sucursalei Cacica
Adresa postala: str.Republicii nr.9, Localitatea: Cacica, Cod postal: 727095, Romania, Tel.0230237293, Email: [email protected], Fax: 0230237084
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2007 08:38