Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Containere de mari dimensiuni


Anunt de participare (utilitati) numarul 64844/26.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. Aeroportul International Mihail Kogalniceanu - Constanta S.A.
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 4, Localitatea: Mihail Kogalniceanu, Cod postal: 907195, Romania, Punct(e) de contact: Frandos Narcisa, Tel.0241 255100, In atentia: d-lui Director General Titus-Adrian CAZACU, Email: [email protected], Fax: 0241 508022, Adresa internet (URL): www.mk-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Containere de mari dimensiuni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul S.N. A.I.M.K.C. S.A. din str.Tudor Valdimirecu nr.4, cod 907195, localitatea Mihail Kogalniceanu, Judetul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
livrarea si montarea a doua containere de mari dimensiuni, cu destinatiile de Terminal Cargo si Remiza PSI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44613000-0 - Containere de mari dimensiuni (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
doua containere de mari dimensiuni respectiv un Terminal cargo si o Remiza PSI
Valoarea estimata fara TVA: 850, 420.17RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare de 16.000 lei si garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 modificata de OUG nr.94/2007
Certificat de inregistrare al societatii emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul TeritorialRegistrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
pentru pers.fizice/juridice straine : documente edificatoare prin care sa se dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica si atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007
Ultima balanta contabila incheiata pentru anul in curs
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se va organiza o etapa finala de licitatie electronica la care ofertantii care au depus oferte admisibile vor fi invitati sa-si imbunatateasca preturile oferite in propunerile financiare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: cu numerar la sediul autoritatii contrectante din str.Tudor Valdimirescu nr.4, cod 907195, localitatea Mihail Kogalniceanu, Jud.Constanta.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2008 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante din str.Tudor Vladimirescu nr.4, Mihail Kogalniceanu, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, observatorul UCVAP, membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
in momentul descarcarii documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt, va rugam sa ne instiintati pe email la adresa [email protected] verificati periodic fisierul de Documente si clarificari anexat anuntului, pentru a lua la cunostinta de eventualele clarificari/modificari aduse la documentatia de atribuire in perioada premergatoare deschiderii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: str.Oltenitei nr.107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.0213323564
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante pe care-l considerati nelegal, aveti dreptul de a-l contesta pe cale administrativ jurisdictionala sau in justitie
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer